تولیدی روفرشی ابریشم سنگین

تولیدی روفرشی ابریشم سنگین

اگر قصد خرید مستقیم از شرکت تولیدی روفرشی ابریشم سنگین وزن را دارید. با مجموعه مهام بافت تماس بگیرید. مجموعه ما تولید کننده انواع روفرش ها در طرح و وزن های مختلفی می باشد.

تولیدی روفرشی ابریشم سنگین

روفرشی های ابریشمی شامل تنوع بالایی از طرح و رنگ می شوند. و در وزن های بین 6 تا 8 کیلویی بافته می شوند. و هر چقدر وزن آن ها بیش تر باشد. قیمت تمام شده آن ها نیز بیش تر می یابد. خریداران از روفرشی های ابریشمی زیاد استفاده می کنند. چون کیفیت بافت عالی دارند. و زمانی که بر روی فرش های خود پهن می کنند. کمتر تکان می خورند.

حتی برخی از خریداران قادر به خرید فرش برای منزل خود نمی باشند. به همین جهت از روفرشی های ابریشمی که قیمت مناسب تری نسبت به فرش دارند. استفاده می کنند. و این نوع روفرشی ها طراحی مانند فرش ها را نیز دارند.  برای همین خریداران از روفرشی های ابریشمی استفاده زیادی در منزل خود می کنند.

تولیدی روفرشی ابریشم سنگین

این نوع روفرشی ها توسط محدود شرکت هایی در یزد تولید می شوند. از آن جایی که کار ابریشم برای تولید کنندگان سنگین در می آید. و هر کسی قادر به تحمیل هزینه های آن ها نمی باشد. به همین جهت این نوع روفرشی ها را کارخانه های خاصی در استان یزد تولید می کنند. و در سایز های 3 و 6 و 9 و 12 متری به بازار عرضه می شوند.

تولید روفرشی ابریشم طوسی درجه1

روفرشی های ابریشمی طوسی رنگ بیش تری فروش را در بین سایر روفرشی ها دارند. و با توجه به اینکه این رنگ بندی از روفرشی خنثی است . به همین جهت با هر دکوراسیونی ست و هماهنگ می باشند

روفرشی های تولیدی در انواع متنوع روفرشی های زرکدار و روفرشی های مخمل درجه۱ و کاور فرش در سایز استاندارد و در طرح های شیک در شرکت مهام بافت یزد تولید می شوند . برای اطلاع از قیمت عمده طرح های جدید روفرشی طوسی  و سرمه ای و هم چنین سیاست فروش شرکت می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 7 =

خانه درباره ماتماس با ما