کارخانه بافندگی روفرشی یزد

کارخانه بافندگی روفرشی یزد

کارخانه بافندگی روفرشی یزد در این استان در تعداد زیادی فعالیت می کنند. و در حال حاضر انواع متنوعی از طرح و رنگ ها را تولید می کنند. و استان یزد به قطب اصلی تولید روفرشی در ایران و خاور میانه تبدیل شده است.

کارخانه بافندگی روفرشی یزد

روفرشی یک محصول مصرفی پرکاربرد در منازل و حتی بیرون از منازل می باشد. و همان طور که می دانید بافت و طراحی آن مشابه طرح های فرش تولید شده است. تا زمانی که خریداران از آن ها به عنوان روفرشی استفاده می کنند . حس و حال خوبی به آن ها بدهد.

به طور مثال روفرشی های ابریشم تنها در منزل کاربرد دارند. و دلیل آن بافت عالی و طرج شیکی که دارند. و روفرشی های زرکدار و مخصوصا مخمل . در بیرون از منزل نیز کاربرد زیادی دارند. و بافندگی بافت روفرشی ها را به نوعی طراحی می کند. تا هم ضخامت بافت خوبی داشته باشند. و هم اینکه طرح و مدل آن ها به دکوراسیون منازل سازگاری داشته باشد.

کارخانه بافندگی روفرشی یزد

بافندگی مهام روفرشی ها را در مدل های زرکدار و ابریشم و کاور فرش می بافد. و تولید روفرشی در مجموعه ما براساس سفارش مشتری می باشد. به این صورت که مثلا یکی از نماینده ها 5 عدل از روفرشی ها را سفارش می دهد. و ما طبق سفارش او روفرشی ها را در طرحهای مختلف بافت می کنیم.

تولید روفرشی ابریشم در رنگبندی

روفرشی های ابریشم از لحاظ رنگ و بافت در بازار معروف می باشند. و شامل تنوع بالایی از طرح ها و رنگ های طوسی و سرمه ای و آبی فیروزه ای و کرم می شوند. و خریداران با توجه به کیفیت عالی که این نوع روفرشی ها دارند. ازآن ها برای تحول دکوراسیون منازل خود استفاده می کنند.

تولید روفرشی ابریشم با دستگاه 8جاکارد انجام می گیرد. و با توجه به اینکه نخ ها با تراکم بالایی در کنار یکدیگر بافته می شوند. روفرشی جلوه و ضخامت بهتری به خود می گیرد. و به اصطلاح بافت آن محکم تر و نرم تر می شود.

مجموعه بافندگی مهام تولید کننده انواع روفرشی های زرکدار و مخمل و کاور فرش و ابریشم می باشد. اگر قصد خرید روفرشی ها را دارید. برای ابتدای کار برای اینکه خدمات بهتری به شما بدهیم . چند نمدنه از محصولات خود را به صورت رایگان برای شما ارسال می کنیم. تا تست نمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 2 =

خانه درباره ماتماس با ما