کاورفرش رنگ سرمه ای 

کاورفرش رنگ سرمه ای 

کاورفرش رنگ سرمه ای  و طوسی در مجموعه ما موجود می باشد. و در طرح های شیکی به بازار عرضه می شوند. برای اینکه به تمام طرح ها دسترس داشته باشید. و رنگ های روفرشی را مشاهده نمایید. حتما تماس بگیرید. تا همکاران مشاوره رایگان به شما بدهند.

کاورفرش رنگ سرمه ای 

روفرشی های کشدار تنوع بالایی دارند. و به محض ورود خود به بازار داخلی با استقبال خوبی مواجه شدند. به گونه ای که اکثر خانوار ها در حال حاضر به دنبال خرید روفرشی کشدار هستند. و با توجه به اینکه هزینه کمی را برای آن می پردازند. به همین جهت صرفه اقتصادی برای آن ها به همراه دارد.

روفرشی های تیره رنگ مانند طوسی و سرمه ای فروش بالایی دارند. و هر طرحی در این رنگ بندی تولید گردد. با جلب توجه مشتریان مواجه می شود. برای اینکه خرید بهتری داشته باشید. باید طبق دکوراسیون خود ، روفرشی ها را سفارش بدهند.

کاورفرش رنگ سرمه ای 

رنگ های تیره کمتر کثیف می شوند. و لکه های کثیفی را کم تر در خود نشان می دهند. و رنگ های طوسی و سرمه ای کاور فرش به دلیل حجم رنگ بیش تری  که در آن ها چاپ شده است. به همین جهت طول عمر بیش تری دارند. و کم رنگ نمی شوند.

رنگ طوسی کاور فرش

رنگ طوسی روفرشی های کشدار در مجموعه ما به رنگ طوسی نقره ای روشن می باشد. و طرح هایی که در این نوع رنگ بندی تولید می شوند. توجه هر مخاطبی را به خود جلب می کنند. این نوع رنگ علاوه بر زیبایی ، با هر دکوراسیونی هماهنگ می باشد. و جلوه خوبی را به منزل می بخشد.

برای مشاهده ی طرح های طوسی و سرمه ای روفرشی کشدار حتما با ما ارتباط بگیرید. مشاوران آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند. تا سئوالات شما را به نحو احسن پاسخگو باشند. و طرح و نقش ها را برای شما ارسال نمایند.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 11 =

خانه درباره ماتماس با ما