عرضه مستقیم روفرشی عدلی

عرضه مستقیم روفرشی عدلی

برای خرید و فروش و عرضه مستقیم روفرشی عدلی با واحد فروش مهام بافت تماس بگیرید. تا همکاران شما را در خصوص قیمت روفرشی ها و مدل هایی که به بازار عرضه می شوند. راهنمایی کنند.

عرضه مستقیم روفرشی عدلی

روفرشی ها در عدل هایی جا میگیرند. و از طریق باربری های خرده بار ارسال می شوند. به عنوان مثال اکثر نماینده ها روفرشی ها را عدلی سفارش می دهند. و معمولا  3 الی 4 روز طول می کشد. روفرشی ها را بافته شوند . و برای آن ها ارسال کنیم.

روفرشی ها شامل روفرشی های زرکدار و مخمل و روفرشی های ابریشمی می شوند. هر یک از این روفرشی ها در وزن و مدل های مختلف به بازار عرضه می شوند. به عنوان مثال شما قادرید طبق بودجه خود از ارزان ترین تا گران ترین روفرشی ها را خریداری نمایید. برای اینکه پول خود را دور نریزید. حتما جنس درجه1 و با تراکم بافت بالا را بگیرید. تا در دراز مدت از آن ها استفاده کنید .  و با شستشو مشکلی در بافت و رنگ آن ها ایجاد نشود.

 

روفرشی یک محصول پرکاربرد در منزل و حتی خارج از منزل می باشد. به عنوان مثال روفرشی های مخمل چون طرحی ساده دارند. بیش تر در خارج از منزل کاربرد دارند. در صورتی که روفرشی های ابریشمی که زرق و برق دار تر و کیفیت بالاتری دارند. برای تزیین در داخل منزل استفاده می شوند.

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد . و گرفتن لیست قیمت . روفرشی ها . با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

خانه درباره ماتماس با ما