انواع رنگ بندی روفرشی کشدار

انواع رنگ بندی روفرشی کشدار

برای دیدن انواع رنگ بندی روفرشی کشدار و خرید و فروش روفرشی های پرفروش بازار با بافندگی مهام یزد تماس بگیرید. مجموعه ما تولید کننده و عرضه کننده انواع روفرشی ها در طرح و رنگ های مختلف می باشد. برای اطلاعات بیش تر در ادامه با ما همراه باشید.

انواع رنگ بندی روفرشی کشدار

روفرشی های کشدار دورو مخمل با بیش از 100 طرح متنوع و شیک در بازار خرید و فروش می شوند. و خرید آن ها به صورت سفارشی می باشد. بدین صورت که شما ابتدا باید طرح و رنگ مدنظر خود را انتخاب کنید. و سپس آن را به مجموعه ارائه بدید. تا شرکت آن ها را در زمان مقرر خود تولید و برای شما عزیزان ارسال نماید.

رنگبندی روفرشی ها شامل کرم ، طوسی ، سرمه ای ، آبی ، گردوئی و زرشکی می شود. و هر نوع از این رنگ بندی ها در مناطق مختلف ایران و خارج فروش مخصوص به خود را دارند. اما به صورت کلی روفرشی های رنگ طوسی و سرمه ای 60درصد لیست سفارش مشتریان را به خود اختصاص می دهند.

انواع رنگ بندی روفرشی کشدار

روفرشی های طوسی و سرمه ای چون دیر تر کثیف می شوند. و با دکوراسیون منزل هماهنگی بهتری دارند. به همین جهت مشتریان از این نوع روفرشی ها بیش تر سفارش می دهند. روفرشی کشدار یک محصول جدید در بازار ایران می باشد. و از بافت و ریشه های فرش ها محافظت می کند.

پرفروش ترین روفرشی کشدار یزد

روفرشی های کشدار در طرح های افشان و حوضچه دار بیش ترین فروش را دارند. و خریداران ابتدا دکوراسیون و طرح فرش های خود در منزل را بررسی می کنند. و سپس طرح کاور فرش را انتخاب می کنند. تا با چیدمان آن جا هماهنگی بیش تری را داشته باشد.

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی های کشدار با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

خانه درباره ماتماس با ما