خریدار انواع روفرشی طرح زرکدار

طرح روفرشی زرکدار کارخانه

برای مشاهده طرح روفرشی زرکدار کارخانه مهام و بررسی جنس و کیفیت آن ها از طریق راههای ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. و برای اینکه روفرشی باکیفیت خریداری کنید. با مجموعه مهام در ارتباط باشید.

طرح روفرشی زرکدار کارخانه

روفرشی های مخمل 6رنگ یا روفرشی زرکدار جزو روفرشی های سفت بافت و روفرشی های براق یزد می باشند. این نوع روفرشی ها فروش خوبی دارند. و دلیل اصلی آن بافت محکم و براق و هم چنین قیمت مناسب آن ها میباشد. اکثر سفارش هایی که نماینده ها ثبت می کنند. مربوط به این نوع روفرشی ها می باشند.

روفرشی های زرکدار بین 5 تا 6 کیلوگرم در سایز 12 متری وزن دارند. و مناطق ضعیف و افرادی که بنیه ی مالی خوبی ندارند. بیش تر از روفرشی های 5 کیلویی که قیمت پایین تری دارند. استفاده می کنند. در صورتی که نماینده هایی که به دنبال جنس و کیفیت بالاتر هستند. روفرشی های 6کیلویی که سنگین تر هستند را انتخاب می کنند.

برای مشاهده طرح روفرشی زرکدار کارخانه مهام و بررسی جنس و کیفیت آن ها از طریق راههای ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

روفرشی های زرکدار از طریق دستگاه های 4جاکارد تولید می شوند. و در شبانه روز حدود 20 تخته 12 متری از این کار بافته می شود. برای همین سفارش های مشتریان بین یک هفته تا 10 روز طول می کشد. رنگبندی های روفرشی های زرکدار شامل رنگ های کرم و طوسی و سرمه ای و آبی و گردویی و زرشکی می شوند.

قیمت روفرشی های زرکدار

قیمت روفرشی های زرکدار به وزن و نوع نخ آن ها بستگی دارد. از آن جایی که روفرشی های زرکدار قیمت حد وسط را دارند. به همین جهت اکثر خریداران به دنبال این نوع روفرشی ها می باشند. برای خرید و فروش روفرشی ها با ما در ارتباط باشید.

جهت مشاهده ی روفرشی های طرح جدید مهام بافت در طرح بندی و خرید و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید . یا به ایمیل زیر پیام بدهید. .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

خانه درباره ماتماس با ما