تولیدانواع روفرشی 12متری

تولید روفرشی مخمل زرکدار عدلی

برای فروش و خرید انواع روفرشی ها با ما تماس بگیرید. مجموعه مهام در حال حاضر تولید روفرشی مخمل زرکدار عدلی را در حجم بالا انجام میدهد. و خریداران برای ثبت سفارش می توانند با ما در تماس باشند.

تولید روفرشی مخمل زرکدار عدلی

روفرشی های مخمل زرکدار از انواع روفرشی های مرغوب و بافته شده ی یزد می باشند. و این نوع روفرشی ها علاوه بر اینکه فروش خوبی را به ثبت رسانیده اند. در حال حاضر در رنگ بندی و طرح های مختلفی به فروش می رسند. در این جور مواقعی مشتریان حق انتخاب زیادی در خرید روفرشی ها دارند.

قیمت روفرشی های زرکدار به نوع نخ و وزن آن ها بستگی دارد. و هر چقدر وزن آن ها سنگین تر باشد. روفرشی ها با قیمت بالاتری به فروش می رسند. و تنوع آن ها به قدری زیاد است. که هر مشتری قادر به خرید روفرشی های 5 و 5.5 و 6 کیلویی در قیمت های مختلف می باشد.

برای اینکه روفرشی های زرکدار را سفارش دهید. باید لیست سفارش خود را برای همکاران ما بفرستید. تا طبق سفارش شما روفرشی ها را ببافیم . و برای شما از طریق باربری یا اتوبوس و یا شرکت های پست و تیپاکس ارسال می کنیم.

عدل روفرشی های زرکدار سفت پیج

روفرشی های زرکدار به صورت شل پیچ و سفت پیچ بافته می شوند. و مشتریان طبق سفارش های خود . انواع روفرشی ها را سفارش می دهند. و روفرشی های سفت . پیچ تراکم بهتری دارند. و ضخامت نخ ان ها بیش تر . می باشد. به همین جهت بافت آن ها محکم تر و سفت تر می باشند

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی روفرشی  های درجه1 مهام بافت و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 10 =

خانه درباره ماتماس با ما