عمده فروشی انواع روفرشی

. روفرشی پرفروش شرکت مهام

در این مقاله پرمحتوا قرار است در خصوص انواع روفرشی پرفروش شرکت مهام بافت برای شما صحبت بکنیم. با توجه به سرمایه و روابط اجتماعی که مجموعه در خصوص تولید و فروش روفرشی ها دارد. انواع روفرشی ها را با بهترین کیفیت برای شما تامین میکند.

روفرشی پرفروش شرکت مهام

شرکت مهام بافت یزد با توجه به مشتریان و نماینده های بالقوه ای که در سراسر کشور دارد. قادر می باشد انواع روفرشی های خود از جمله روفرشی های زرکدار ، روفرشی های ابریشم ، و روفرشی چاپی و کشدار را با قیمتی عالی و با کیفیت درجه1 برای شما مشتریان عزیز ارسال نماید.

روفرشی های ابریشم در حال حاضر پرفروش ترین و جدید ترین روفرشی های مهام بافت می باشند. که خریداران استقبال خوبی از طرح و رنگ و کیفیت بافت آنها کرده اند. و با توجه به اینکه طرح های شیک و مدرنی دارند. توجه هر خریداری را به خود جلب می کنند.

روفرشی های کشدار شانل مخمل نیز فروش خوبی دارند. اما از هواداران آن ها . کم شده است . و دلیل آن ها سر خوردن . از روی فرش ها میباشد. در حال حاضر این مشکل حل شده است . و مجموعه روفرشی های ابریشمی و زرکدار خود را کش دوزی کرده است. به همین جهت سر میخورند. و طول عمر خیلی بهتری دارند. و قیمتی نیز ارزان تر از روفرشی های کشدار شانل مخمل می باشند.

پرفروش ترین روفرشی بازار

روفرشی های زیادی در بازار موجود می باشند. که به عنوان روفرشی های پربازدید معرفی می شوند. این نوع روفرشی ها از لحاظ طرح و رنگ و کیفیت حرفی برای گفتن دارند . و جنس نخ و مواد اولیه ای که در آن ها به کار رفته است. حائز اهمیت می باشد.

روفرشی های مخمل و زرکدار و ابریشم و کاور فرش هریک دارای بازار مختص به خود می باشند. و خداروشکر فروش عالی در مجموعه رقم زدند. به همین جهت اگر روفرشی جنس خوبی داشته باشد. و قیمت مناسبی به دست خریداران برسد. رضایت خوبی از سمت خریدار ایجاد می گردد.

شرکت مهام تولید کننده انواع روفرشی های پرفروش  و با کیفیت در سایز بندی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + بیست =

خانه درباره ماتماس با ما