قیمت عمده فروشی روفرشی زرکدار

قیمت عمده فروشی روفرشی زرکدار

برای اطلاع از لیست قیمت عمده فروشی روفرشی زرکدار در استان یزد باید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید. و یا پیام بگذارید تا همکاران در اسرع وقت به شما مشاوره رایگان بدهند.

قیمت عمده فروشی روفرشی زرکدار

روفرشی های زرکدار در قیمت و وزن های مختلفی به بازار عرضه می شوند. و این نوع روفرشی ها علاوه بر نخ مخمل دارای نخ زرک دار براق نیز هستند. و با توجه به اینکه روفرشی های زرکدار به براقیت و درخششی که دارند. معروف می باشند. به همین جهت چند سالی است. در بین خریداران جا افتاده اند. و فروش خوبی را در رنگ بندی و طرح های مختلف به ثبت رسانیده اند.

روفرشی ها در مجموعه به صورت عدلی به فروش می رسند. و با توجه به اینکه هریک از مشتریان طرح و رنگ های مختلفی از روفرشی ها را سفارش می دهند. برای ارسال آن ها از طریق اتوبوس رانی و باربری و حتی پست و تیپاکس نیز بهره می بریم.

قیمت عمده فروشی روفرشی زرکدار

قیمت روفرشی هایی که در مجموعه مهام بافت به فروش می رسند. به وزن و نوع نخ روفرشی ها بستگی دارند. به این نحو که روفرشی هایی که وزن بالاتری دارند. و تراکم بافت آن ها بیش تر می باشد. قیمت بالاتری دارند. و روفرشیهایی که وزن کمتری دارند. و مواد اولیه ضعیف تری در آن ها به کار رفته است. قیمت مناسب تری نیز دارند.

عمده فروشی روفرشی زرکدار یزد

روفرشی هایی که در وزن و سایز های مختلف در مجموعه ما بافته می شوند. هر یک قیمت مختص به خود را دارند. برای اینکه طبق درخواستی که دارید. روفرشی ها را خریداری نمایید. حتما از واحد فروش مجموعه مشاوره رایگان بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

 www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 17 =

خانه درباره ماتماس با ما