عمده فروشی انواع روفرشی

تولیدی روفرشی ابریشم کشدوزی شده

روفرشی های ابریشم در حال حاضر بهترین روفرشی های بازار داخلی می باشند. و برای خرید و ارتباط با واحد تولیدی روفرشی ابریشم کشدوزی شده حتما با ما تماس بگیرید. تا همکاران شما را راهنمایی کنند.

تولیدی روفرشی ابریشم کشدوزی شده

خریدوفروش روفرشی ابریشم گران در شرکت مهام بافت انجام می گیرد. و این نوع روفرشی ها با بهترین کیفیت به بازار عرضه می شوند

کارخانه تولیدی انواع روفرشی ها را کشدوزی می نماید. و براساس سفارش مشتریان ، روفرشی ها را در سایز های مختلف و با بهترین نخ دور دوزی می نماید. با توجه به اینکه فروش روفرشی های کشدار زیاد شده است. به همین جهت شرکت های زیادی روفرشی های شانل چاپی را به فروش می رسانند. در صورتی که طول عمر بالایی ندارند.

روفرشی های سنتی کشدار از جمله بهترین روفرشی های بازار می باشند. و این نوع روفرشی ها بر روی فرش سر نمی خورند. و قابل شستشو نیز هستند. با توجه به اینکه جنس آن ها از نخ های مخمل و ابریشم می باشد. به همین جهت طول عمر خوبی دارند.

روفرشی های ابریشم در ورن های 7 کیلو به بالا به بازار عرضه می شوند. و این نوع روفرشی ها تراکم بافت زیادی دارند. به همین جهت بعد از مدتی بافت آن ها شل نمی شود . و ماندگاری خود را حفظ می کنند.

کارخانه روفرشی کشدار ابریشم

روفرشی های کشدار ابریشم به صورت چاپی نمی باشند. و جنس آن ها بافت می باشد. به همین جهت رنگ آن ها دوام بالایی دارد. و در برابر گرما و سرما مقاومت بهتری از خود نشان می دهند.

برای خرید روفرشی های کشدار ابریشمی در سایز بندی حتما از مشاوره رایگان مجموعه استفاده کنید . تا درخرید خود به مشکلی بر نخورید. از آن جایی که ابریشم جزو کار های لوکس مجموعه به حساب می آید. پس حتما با ما در ارتباط باشید.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های پرفروش کشدار یزد می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

خانه درباره ماتماس با ما