کارخانه روفرشی کشدار سنتی

برای خرید مستقیم از کارخانه روفرشی کشدار سنتی یزد و مشاوره رایگان باید با ما تماس بگیرید. تا هم اطلاعات خوبی در زمینه ی روفرشی کسب کنید. و هم لیست قیمت بگیرید.

کارخانه روفرشی کشدار سنتی

روفرشی کشدار مدل سنتی در بسیاری از مناطق دارای تاریخ و اهمیت فرهنگی غنی هستند . مدل آن ها برگرفته از فرهنگ و هنر مردم در عصر های مختلف می باشد. آنها اغلب با استفاده از تکنیک های مختلفی بافته می شوند. و هنر جوامع محلی را به نمایش می گذارند. چند نکته در مورد روفرشی کشدار سنتی دورکشدار وجود دارد

 

1) میراث فرهنگی : روفرشی کشدار طرح سنتی ریشه عمیقی در میراث فرهنگی مناطق مربوط به خود دارند. آنها اغلب منعکس کننده تاریخ، سنت ها و بیان هنری جوامعی هستند که آنها را ایجاد می کنند. هر منطقه ممکن است سبک ها، روش و تکنیک های بافت منحصر به فرد خود را داشته باشد.

کارخانه روفرشی کشدار سنتی

2) مواد : رو فرشی کشدار سنتی مدرن از نخ مخمل سفت پیچ یا نخ ابریشم تولید می شوند . که از نظر زیبایی و لطافت طرفداران زیادی دارند.

3) طرح ها و نقوش : روفرشی کشدار سنتی شامل تنوعی از طرح ها و مدل های شیکی هستند . که زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند.  این طرح ها می تواند شامل نقوش هندسی، نقوش گل و یا حتی نمایش های تصویری باشند

نحوه ی کشدوزی کردن روفرشی ابریشم

در مجموعه ابتدا روفرشی ابریشم 8جاکارد بافته می شود. سپس با استفاده از روفرشی های نازک شانلی اطراف روفرشی ها ها را با دستگاه خیاطی دور دوزی می کنیم. تا روفرشیها به خوبی بر روی فرش ها فیکس شوند .

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی روفرشی  های درجه1 کشدار مهام بافت و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی با ما در تماس باشید. تا در خصوص قیمت عمده روفرشی ها و طرح های جذاب آن ها اطلاعات کامل تری داشته باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − ده =

خانه درباره ماتماس با ما