خریدفروش روفرشی مخمل

تولید عمده روفرشی مخمل

برای تولید عمده روفرشی مخمل مهام باید با واحد فروش شرکت از طریق راه های ارتباطی زیر  با ما در تماس باشید. تا طرح های روفرشی ها و لیست قیمت آن ها را مشاهده کنید. و کارشناسان فروش شما را راهنمایی کنند.

تولید عمده روفرشی مخمل

اگر با وجود خانواده پرجمعیت و خانه ای که در ان کودک داره به دنبال یک روفرشی قیمت مناسب و به صرفه میگردید . ما روفرشی مخمل را به شما پیشنهاد میدهیم . روفرشی مخمل از جنس مستحکمی می باشد .  و کیفیت خوبی دارد .

روفرشی مخمل در سایز بندی مختلف و حتی در رنگبندی های زیادی تولید می شود . و در بازار عرضه می شود .برای دیدن طرح و رنگ بندی روفرشی مخمل می توانید با ما در تماس باشید روفرشی مخمل ذر وزن 5.5کیلویی تولید می شود . و به دست مشتریان ارسال میگرد .

تولید عمده روفرشی مخمل

روفرشی مخمل در برابر خورشید یا الودگی های هوا می تواند . از فرش محافظت کامل کند در برابر خورشید و الوگی هوا و همچنین جلوگیری از کثیف شدن فرش شما که امروزه شستن فرش کار بسیار سختی می باشد . و هزینه بالایی دا باید برای شستن فرش باید خرج کرد .

مزایا روفرشی مخمل 

یکی از مزایا روفرشی می تواند اشاره به زیبایی فرش و تغیر دکوراسیون منزل شما باشد . و یک زیبایی ظاهری را به خانه خودتان میدهد . روفرشی مخمل برای جنس مقاومی که دارد از روی فرش شما جمع یا لیز نمی خورد .  برای پارچه مستحکمی که در ان کار شده .

روفرشی مخمل امروزه شستشو راحتری را به مشتریان خود می دهد . که نه هزینه  زیادی دارد و نه وقت زیادی برای انجام شستشو میخاد . و به راحتی می توانید با خرید روفرشی از خطر و اسیب های ناگهانی فرش منزلتان جلوگیری کنید .

جهت اطلاع از قیمت روفرشی های مهام بافت در طرح های مختلف و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

 عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

خانه درباره ماتماس با ما