تولید عمده انواع روفرشی 3متری

خریدفروش روفرشی مخمل

خریدفروش روفرشی مخمل اگر قصد خرید رنگ پرفروش  روفرشی مخمل از یک شرکت معتبر را دارید. بافندگی مهام با سابقه ی تولید انواع روفرشی و عرضه روفرشی های باکیفیت در بازار قادر است . شما را در این زمینه راهنمایی کند.

خریدفروش روفرشی مخمل

اگر شما هم در خانه خود فرزند پرجنب و جوشی دارید همیشه به دنبال شری .و همیشه به دنبال خوردن غذا و کثیف کاری است .حتما شما به دنبال حل کردن و پیدا کردن راحلی برای کثیف نشدن فرش منزل خود هستید از ان طرف کنترل کردن کودک امری ناممکن است .

بنابراین پیشنهاد ما برای شما خرید روفرشی مخمل می باشد . روفرشی مخمل به دلیل قیمت مناسبی که دارد . هر قشر از جامعه ای میتواند خرید روفرشی مخمل را انجام بدهد . روفرشی مخمل در 6 رنگ بندی تولید می شود .

که ما بیشتر روفرشی ها را طبق سلیقه مشتریان بافت می کنیم . روفرشی مخمل از یک جنس محکم و استحکام بالایی برخوردار است .

خریدفروش روفرشی مخمل

سایزبندی روفرشی مخمل 

استفاده از روفرشی مخمل یکی از مهم ترین وسایل مورد نظر هر خانواده ای در منزلشان می باشد . برای جلوگیری از ساییدگی فرش شما و افتاب سوختگی فرش شما می باشد .

مجموعه ی مهام انواع روفرشی مخمل را در سایز بندی های مختلف تولید میکند . روفرشی در ابعاد 12 و 6 نسبت به بقیه ابعاد فروش بالاتری دارد . یکی از مزیت های مهم روفرشی شستشو اسان ان است .

به راحتی می توان ان را با لباسشویی شست . و همچنین از شستن قیمت بالا امروزه فرش جلوگیری کرد برای اطلاعات بیشتر راجب روفرشی مخمل جنس و تراکم و استحکام  روفرشی و قیمت گرفتن و کار کردن در مجموعهد ما می توانید . با ما در تماس باشید

تا کارشناس ها ما شما را راهنمایی کنند . برای یک خرید بیشتر و تجربه عالی و سودد بالاتر برای شما خریداران اتفاق بیوفتند .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

خانه درباره ماتماس با ما