فروش عمده روفرشی از کارخانه

تولیدانواع روفرشی 12متری

تولید انواع روفرشی12متری جهت اطلاع از بازار پرفروش ترین روفرشی مهام می توانید با واحد فروش شرکت مهام بافت تماس بگیرید. تا مشاوران ما در خصوص قیمت ها و هم چنین کیفیت روفرشی ها برای شما صحبت کنند. در ادامه با ما همراه باشید.

تولیدانواع روفرشی 12متری

مجموعه مهام انواع روفرشی هارو در سایز بندی 12متری تولید می کند . اعم از روفرشی مخمل ،ابریشم،زرکدار که در هر یک نمونه ما در ابعاد متفاوت روفرشی را تولید می کنیم .روفرشی هم در سایزبندی و هم در وزن با یکدیگر متفاوت می باشد .

ما روفرشی در ابعاد 12متری نسبت به بقیه ابعاد روفرشی فروش بالاتری داریم . و از بین انواع روفرشی ها روفرشی  12متری مخمل فروش بالاتری دارد . به دلیل قیمت مناسبی که دارد .و استحکام و ضخامت خوبی که دارد . مشتریان خود را  همیشه دارد .

و بعد از ان روفرشی زرکدار در وزن 5نیم کیلویی به دلیل تنوع رنگ قیمت مناسب و براقیت روفرشی دومین روفرشی مجموعه ما است که فروش بالایی بعد از مخمل داریم .

تولیدانواع روفرشی 12متری

روفرشی 12متری ابریشم

روفرشی ابریشم ما یکی از سنگین ترین کار روفرشی مجموعه ما می باشد . که در وزن 7کیلو تولید می شود . در روفرشی های ابریشم به دلیل کار رفتن نخ های ابریشم در تار پود قیمت بالایی دارد . روفرشی ها مجموعه از نرمی و لطافت خاصی برخوردار می بیاشد .

روفرشی مهام را ما در ابعاد 12،9،6، بافت انجام می دهیم و طرح و رنگ را به سلیقه مشتری می باشد . شما می توانید طرح رنگ دلخواه خودتان را به ما بگویید تا ان را در اسرع وقت برای شما خریداران تولید کنیم .

شما خریداران می توانید برای دیدن نمونه کارها و گرفتن لیست قیمت راجب انواع روفرشی با کارشناس های فروش ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند . تا از این معامله سود بیشتری ببرید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 19 =

خانه درباره ماتماس با ما