خریدروفرشی زرکدار از کارخانه

فروش ویژه روفرشی ابریشم

برای فروش روفرشی ابریشم می توانید با ما در تماس باشید . تا اطلاعات بیشتری راجب به روفرشی ابریشم  با شما در میان بذاریم  .تا خرید بهتری بتوانید . از ما داشته باشید .

فروش ویژه روفرشی ابریشم

فروش انواع روفرشی ابریشم در مجموعه مهام در رنگ بندی و ابعاد مختلف تولید می شود . ابریشم یک نوع روفرشی گرانبها می باشد . به دلیل اینکه در بافت روفرشی نخ ابریشم کار رفته . قیمت بالایی تری نسبت به بقیه روفرشی ها دارد .

ما روفرشی ابریشم را در ابعاد 12متری تا 1.5متری بافت می کنیم . و در رنگبندی های مختلف داریم .ولی پرفروش ترین رنگ روفرشی رنگ طوسی و سرمه ای می باشد . که این دو رنگ مورد استقبال افراد زیاد تری قرار میگیرد . این دو نوع رنگ به دلیل ست با وسایل منزل  فروش بالایی دارد .

روفرشی ابریشم با بقیه روفرشی ها از لحاظ وزن هم متفاوت می باشد . وزن روفرشی ابریشم در وزن 7 کیلو می باشد .و یک نمونه وزن پایین تری هم تولید می کنیم . در  طرح و نمونه های مختلف بافت می شود .

فروش ویژه روفرشی ابریشم

روفرشی ابریشم رنگ طوسی

روفرشی ابریشم در رنگبندی طوسی و کد نیلو در مجموعه مهام بافت ما فروش خوبی دارد . در ان از گلهای بسیار ریز و با بافت بسیار ظریفی کار شده . که این باعث شده . مشتریان خاص خودشو حتی با تفاوت قیمت با بقیه روفرشی ها حفظ کند .و مورد پسند مشتریان خود باشد .

طوسی یک رنگ خنثی می باشد . که با بیشتر وسایل منازل خونه ست می شود  و جلوه زیبایی و جذابیت خاصی به خونه شما می دهد .

برای اطلاع بیشتر و دیدن عکس طرح ها در رنگ بندی های مختلف می توانید با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید . تا برای شما از نمونه کار هامون ارسال کند تا بتوانید . یک خرید خوبی با سود بالابی داشته . باشید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

خانه درباره ماتماس با ما