خرید و فروش فرشینه

انواع فرشینه های چاپی عمده

انواع فرشینه های چاپی عمده در حال حاضر بهترین جایگزین برای اشپز خانه و اتاق شما می باشند. و برای خرید و ارتباط با واحد تولیدی فرشینه چاپی حتما با ما تماس بگیرید. تا همکاران شما را راهنمایی کنند.بتوانید از مجموعه ما یک خرید پر سود داشته باشید .

انواع فرشینه های چاپی عمده

مجموعه مهام تولیدکننده . انواع فرشینه های چاپی در طرح های سنتی و مدرن می باشد . که در طرح های مختلف تولید می شود . فرشینه مناسب برای فضا های کوچک مثل اشپز خانه و اتاق کودک مناسب می باشد .

فرشینه به دلیل اینکه طرح های متنوع و زیبایی دارد . می توان از ان برای استفاده تابلو روی دیوار شما نصب کرد . طرح های مخصوص مثل طرح های سنتی امروزه مورد استقبال شما عزیزان قرار گرفته . به دلیل فروش بالا ما تمامی کارها را به صورت عدلی فروش را انجام میدهیم .

سایزبندی انواع فرشینه چاپی

در مجموعه ما در حال حاضر کارهای چاپی در ابعاد 1.5نیم متری و 3متری شروع به تولید می باشد . که سایز استادارد فرشینه در همین ابعاد می باشد .ولی از نظر تنوع رنگ و طرح بیشترین طرح و رنگ های در مجموعه تولید می شود .

ما تولید کننده . فرشینه سنتی و مدرن می باشیم . که به سلیقه مشتری تولید بشود . حق انتخاب داشته . باشند .که کار های مدرن انتخاب کند . یا کار های سنتی انتخاب کند . برای اطلاع بیشتر با همکاران ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کند . در خرید عمده یا خرده ما در خدمت شما مشتریان می باشیم .

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع فرشینه های پرفروش سنتی و مدرن در ابعاد های متنوع و طرح های متفاوت یزد می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید فرشینه با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

خانه درباره ماتماس با ما