خرید و فروش فرشینه

مجموعه مهام علاوه بر کاورفرش و روفرشی خرید و فروش انواع فرشینه های چاپی در انواع طرح های مختلف تولید می کند . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید .

خرید و فروش فرشینه

در این مقاله میخوایم راجب خرید و فروش فرشینه و اینکه فرشینه چیست باهم صحبت کنیم . جنس کار فرشینه ها از کار فرشینه مخمل پلی استر می باشد . که کاملا ضد حساسیت است . بسیار نرم و لطیف هستند . با قرار دادن وسایل گرم بر روی فرشینه هیچ اتفاق خاصی برای فرشینه نمی افتند .

طرح های فرشینه با بهترین دستگاه و تکنولوژی ها چاپ می شود . مجموعه مهام تمام کار های چاپی خود را با ضمانت پنج ساله به شما مشتریان ارائه می دهد . بدون رنگ دهی و یا حتی کمرنگ شدن فرشینه قابل ضمانت می باشد .

طرح هایی که بر روی فرشینه چاپ می شود . کاملا دلخواه می باشد .  که مشتریان کار را با سلیقه خود داشته . باشند . اگر سلیقه متفاوتی دارید ما اینجچا در کنار شما هستیم . تا بتوانیم هر نوع فرشینه ای که مد نظرتان می باشد برای شما تولید کنیم .

طرح های فرشینه چاپی

تنوع کار های چاپی بسیار زیاد است . از نوع سنتی موجود است تا طرح های کلاسیک ، مدرن ، بچگانه،فانتزی،مثلا می توانید برای اشپز خانه یک طرح متنوع ار فرشینه اشپزخانه سفارش دهید .یا برای اتاق کودکتان یک طرح فرشینه اتاق کودک سفارش دهید .

تمام فرشینه های ما تقریبا ضخامت متوسطی دارند . که در وسط فرشینه ها لایه نمدی و الیاف فشرده به کار برده . که باعث نرمی و لطیف تر شدن کار میشود . تمامی این لایه ها بهم پرس می شوند . و با شستشو فرشینه هیچ اتفاقی نمی افتد .

یکی از مزیت های خوب فرشینه این است . که قابل شستشو می باشد . راحت می توانید در منزل ان را داخل لباسشویی انداخته و بشورید . بدون اینکه هیچ اسیبی ببیند .

برای اطلاعات بیشتر راجب فرشینه ها با کارشناس های ما در تماس باشید .تا شما را راهنمایی کند .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − پنج =

خانه درباره ماتماس با ما