فروش عدلی روفرشی مخمل

فروش عدلی روفرشی مخمل

خرید و فروش عدلی روفرشی مخمل 3رنگ در شرکت ما به صورت عمده انجام می گیرد. و مشتریانی که قصد خرید روفرشی های ارزان قیمت هستند. شرکت مهام بافت انواع روفرشی های مخمل را در رنگ بندی با قیمت مناسب به فروش می رساند.

فروش عدلی روفرشی مخمل

خرید عدل روفرشی مخمل امروزه زیاد تر شده . و برای نماینده ها خرید خرده به صرفه نمی باشد. چون هزینه حمل و کرایه ها زیاد شده . به همین جهت تعداد بیش تری را خریداری می کنند. تا روفرشی با قیمت مناسب تری به دست آن ها برسد. روفرشی های مخمل به روفرشی های 3 رنگ ساده نیز معروف هستند.

در هنگام بافت آن ها از 3 نخ با رنگ های مختلف در طرح های روفرشی ها استفاده می شود. و تمام طرح های آن رنگ بندی دارند . و پرفروش ترین روفرشی مربوط به روفرشی طوسی و سرمه ای است . که مشتریان بیش تر از همه تقاضا دارند.

 

روفرشی های مخمل 3رنگ از طریق دستگاه های 2 جاکارد بافت می شوند. و براساس میزان نخی که در آن ها به کار می رود. تراکم و وزن روفرشی ها کمتر یا بیشتر می گردد . برخی از مشتریان روفرشی ها را با وزن کمتر و ارزان قیمت می خواهند. به همین جهت شرکت میزان نخ را در فرایند تولید خود کمتر می کند. و زمانی که تراکم بافت روفرشی پایین بیاید. روفرشی با قیمت مدنظر بدست خریدار می رسد.

انواع عدل روفرشی مخمل

انواع روفرشی مخمل عدلی در رنگ و طرح های شیکی بافت می شوند. و هر کدام از طرح های روفرشی در سایز های پادری و 1.5 تا 12 متری موجود می باشند. تا خریداران طبق نیاز و سلیقه خود خرید انجام دهند. بعد از اینکه روفرشی ها بافت شدند. و در کاور هایی قرار گرفتند. سپس آن ها را در عدل یا همون گونی قرار می دهیم. و هر عدل 12 متری حدود 15 تخته روفرشی جا می گیرد. وزن عدل روفرشی ها بین 75 تا 100 کیلو گرم می شود.

فروش عدلی روفرشی مخمل

برای اینکه روفرشی ها داخل عدل جابه جا نشوند . آن ها را به صورت منظم بر روی یکدیگر قرار می دهند. و با استفاده از دستگاه پرس می فرشارن تا فضای کمتری در عدل بگیرند. و حرکت نکنند . اگر مشتریان روفرشی ها را در تعداد بالا سفارش دهند. ما باید عدل روفرشی ها را از طریق کامیون برای مشتری خود ارسال کنیم. و در صورتی که مشتری چند عدل روفرشی بخواهد از طریق باربری خرده بار یا اتوبوس برای او ارسال می شود. تا کرایه حمل آن کمتر شود.

 

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی شرکت و هم چنین گرفتن لیست قیمت می توانید با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

خانه درباره ماتماس با ما