صادرات روفرشی مهام بافت

صادرات روفرشی مهام بافت

برای خرید و فروش و صادرات روفرشی مهام بافت به کشور های خارجی با واحد فروش در تماس باشید. تا ابتدا لیست قیمت روفرشی ها را دریافت کنید. و راجع به شرایط پرداختی و تسویه حساب به اطلاعات خوبی دسترسی داشته باشید.

صادرات روفرشی مهام بافت

روفرشی های مهام در انواع روفرشی های مخمل ، زرکدار ، ابریشم ، کاور فرش و روفرشی های چاپی به بازار عرضه می شوند. و خریداران در هنگام خرید با انتخاب های بهتری مواجه می شوند. و روفرشی های خود را در طرح و رنگ های مدنظر خریداری می کنند.

صادرات روفرشی های یزد به کشور هایی مانند افغانستان و پاکستان و ترکمنستان و عراق و کشور های حاشیه ایران انجام می گیرد. و از آن جایی که خرید و فروش روفرشی ها براساس نرخ دلار صورت می گیرد. به همین جهت با افزایش قیمت دلار در ایران ، صادرات روفرشی ها به 2 الی 3 برابر افزایش می یابد. در این صورت مشتریان خارجی بیش ترین سود را عاید خود می کنند.

صادرات روفرشی مهام بافت

برای صادرات روفرشی ها ابتدا باید روفرشی ها را در عدل های مربوطه قرار دهیم. و مشخصات آن ها را روی عدل ها قید کنیم. تا مشتری از تعداد روفرشی های موجود در عدل و سایز آن ها اطلاع پیدا کند. و سپس آن ها را از طریق کامیون ها درب کارخانه یا لب مرز به مشتری تحویل می دهیم.

قیمت روفرشی صادراتی یزد

جنس روفرشی هایی که برای صادرات تولید می شوند. با روفرشی هایی که برای بازار داخل تولید می شوند. هیچ تفاوتی نمی کند. و فقط نحوه ی تقاضای مشتریان با یکدیگر متفاوت می باشد. به عنوان مثال مشتریان داخلی روفرشی های مخمل را در وزن های 5 کیلو به بالا تقاضا می کنند. در صورتی که مشتریان خارجی به دنبال روفرشی های 4 و 4.5 کیلویی هستند. و قیمت برای آن ها مطرح است نه کیفیت .

صادرات روفرشی مهام بافت

قیمت روفرشی ها براساس نوع نخ و وزن آن ها مشخص می گردد. و هر چقدر وزن آن ها بیش تر باشد. روفرشی ها با قیمت های بالاتری معامله می شوند. برای خرید روفرشی صادراتی با کیفیت دلخواهتان ، مجموعه ما با سابقه ی خوبی که در زمینه ی صادرات و خرید و فروش داخلی و خارجی روفرشی ها قادر است شما را راهنمایی کند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های صادراتی و هم چنین آشنائیت با مجموعه بافندگی مهام یزد می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هشت =

خانه درباره ماتماس با ما