قیمت انواع روفرشی یزد

فروش روفرشی ارزان قیمت درجه1

خرید و فروش روفرشی ارزان قیمت درجه1 در شرکت مهام بافت به صورت عمده ای انجام می گیرد. و مشتریانی که قصد خرید روفرشی ها در سایز های مختلف را دارند. در مجموعه ما حق انتخاب زیادی برای خرید روفرشی ها خواهند داشت.

فروش روفرشی ارزان قیمت درجه1

روفرشی های ارزان قیمت شامل روفرشی های مخمل 3 رنگ و روفرشی های زرکدار می شوند. و این مدل از روفرشی ها شامل رنگ و ابعاد مختلفی می شوند. به گونه ای که خریداران از سایز پادری تا 12 متری را خریداری می کنند. و هم چنین رنگ های مدنظر خود را انتخاب می کنند.

خریدارانی که روفرشی را از ما عمده ای خرید میکنند. روفرشی های زرک دار و مخمل در رنگ بندی سرمه ای و طوسی را می پسندند. و از آن جایی که این مدل رنگ بندی ها با دکوراسیون منازل آن ها همخوانی بیش تری دارند. به همین جهت در لیست سفارش خود از رنگ های پرفروش استفاده می کنند.

فروش روفرشی ارزان قیمت درجه1

روفرشی های مخمل دارای کیفیت نخ عالی می باشند. و مدل و رنگ آن ها جذاب و شیک می باشد. و تنها عیبی که دارند در خصوص وزن بافت آنها می باشد. که این مورد هم زیاد در ماندگاری روفرشی ها تاثیری ندارد.

قیمت روفرشی ارزان باکیفیت

قیمت عمده انواع روفرشی براساس نوع نخ و میزان مواد اولیه ای که در فرایند تولید آن ها بافت می شود. قیمت گذاری می شوند. و هر چقدر تراکم بافت روفرشی ها کمتر باشد. روفرشی با قیمت ارزان تری به بازار عرضه می شوند. و در مقابل آن هر چقدر جنس نخ بهتر باشد. و وزن روفرشی ها نیز بیش تر باشد. قیمت روفرشی ها نیز بیش تر می شود.

انواع روفرشی با قیمت عمده و طبق لیست شرکت برای مشتریان و نماینده ها ارسال می شود. و مشتریانی که روفرشی ها را در حجم بالا تری خریداری می کنند. و به طور ثابت با شرکت همکاری می کنند. تخفیف های نقدی را برای آن ها در نظر گرفتیم. تا روفرشی ها با قیمت پایین تری برای آن ها ارسال گردد.

فروش روفرشی ارزان قیمت درجه1

برای خرید روفرشی نگران قیمت آن ها نباشید. چون هر چقدر روفرشی ها را با قیمت بالا تری خریداری نمایید. ماندگاری آن ها بیش تر می شود. و بافت آن ها در طول زمان خراب نمی شود. در صورتی که روفرشی های ضعیف ماندگاری چندان بالایی ندارند.

شرکت ما عرضه کننده انواع روفرشی های ارزان قیمت است. جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

خانه درباره ماتماس با ما