خرید روفرشی زرشکی

خرید روفرشی زرشکی

فروش و خرید روفرشی زرشکی در مجموعه مهام بافت انجام میگیرد. و خریدارانی که قصد خرید روفرشی رنگ زرشکی را دارند. مجموعه ما قادر است این رنگ از روفرشی را در مدل های مختلف برای شما تامین نماید.

خرید روفرشی زرشکی

روفرشی های زرشکی رنگ فروش خوبی دارند. و تقریبا در اکثر شهر های ایران مشتریان ثابت خود را دارند. رنگ زرشکی برای برخی از فرهنگ ها یک نماد است. و افراد با استفاده از این روفرشی انرژی بهتری را دریافت می کنند. به عنوان مثال زاهدان و کلا سیستان و بلوچستان در زمینه ی خرید و فروش روفرشی ها بیش تر رنگ های زرشکی را می پسندند.

خرید روفرشی زرشکی

سیستان و بلوچستان مشتری درجه1 روفرشی های زرشکی رنگ هستند. و از آن جایی که این رنگ احساس بهتری را به آن ها می دهد. به همین جهت در محل های مختلفی از این نوع روفرشی ها استفاده می کنند.

روفرشی های زرشکی در مدل های زرکدار و ابریشم و مخمل تولید می شوند . و هر کدام از این روفرشی ها مشتریان خاص خود را دارند. به عنوان مثال روفرشی های ابریشمی زرشکی کیفیت بافت عالی دارند. و هر مشتری با نگاه کردن به آن تجهش جلب می شود.

قیمت عمده روفرشی زرشکی

روفرشی های زرشکی در کیفیت های مختلفی به بازار عرضه می شوند. از جمله مزیت هایی که این رنگ از روفرشی ها دارند. زرق و برق طرح آن ها می باشد. از ان جایی که پس زمینه ی این روفرشی ها زرشکی است. و طرح هایی داخل بافت می شوند. به رنگ مشکی می باشد. به همین جهت مدل روفرشی ها داخل رنگ زرشکی جلوه بهتری دارند.

 

قیمت روفرشیهای زرشکی به نوع نخ و میزان مواد اولیه ای که در آن ها به کار می رود. بستگی دارد. هر چقدر روفرشی ها در وزن پایین تری بافته شوند. در قیمت های پایین تری به بازار عرضه می شوند. و فروش روفرشی ها به سفارش مشتریان بستگی خواهد داشت.

جهت مشاهده ی روفرشی های زرشکی رنگ در طرح بندی و خرید و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید . یا به ایمیل زیر پیام بدهید. .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − نه =

خانه درباره ماتماس با ما