قیمت انواع روفرشی کشدار کارخانه

قیمت انواع روفرشی کشدار کارخانه

اگر به دنبال قیمت انواع روفرشی کشدار کارخانه هستید. و کیفیت پارچه و رنگ بندی روفرشی ها برایتان اهمیت دارد. با همکاران فروش مهام بافت تماس بگیرید. تا شما را در خصوص قیمت عمده و خرده روفرشی های کشدار راهنمایی کنند.

قیمت انواع روفرشی کشدار کارخانه

کاور فرش های سایز 6 و 9 و 12 متری در قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شوند. و هر کدام از این سایز ها به طور استاندارد دوخته می شوند. و برای نماینده ها در سراسر کشور توزیع می شوند. زمانی که سایز فرش شما غیر استاندارد باشد. کاور فرش بر روی فرش فیکس نمی شود. و حرکت می کند.

قیمت انواع روفرشی کشدار کارخانه

برای اینکه از این مشکل جلوگیری کنید. باید سایز دقیق فرش هایتان رو به فروشنده اعلام کنید. تا پارچه ها طبق سایز شما برش و دور دوزی گردد. روفرشی هایی که نیاز به ریساز دارند. نسبت به روفرشی هایی که به طور استاندارد دوخته می شوند. شامل هزینه های بیش تری از جمله هزینه دستمزد خیاط می باشد. و معمولا قیمت آن ها بین 50 تا 100 هزار تومان بیش تر از سایرین می باشد.

قیمت کاور فرش ها روز به روز در حال گران تر شدن می باشد. و دلیل آن افزایش قیمت پارچه و مواد اولیه آن ها است. قیمت روفرشی کشدار 12 متری در شرایط فعلی 1.350.000 تومان خرده می باشد. و کاور فرش با این قیمت ، کیفیت بافت عالی و از ثبات رنگ بالایی برخوردار می باشد.

کارخانه فروش کاور فرش درجه1

برای خرید و فروش روفرشی های کشدار مستقیم از کارخانه می توانید با واحد فروش مهام بافت تماس بگیرید. و با توجه به سلیقه و حجم سفارشی که دارید. همکاران شما را راهنمایی می کنند. و از جمله مزیت هایی که خرید کاور فرش مستقیم از کارخانه برای شما دارد. قیمت مناسب و اعتبار بالاتر می باشد.

قیمت انواع روفرشی کشدار کارخانه

خرید روفرشی های کشدار در بازار داخلی با استقبال خیلی خوبی همراه شده است. و افراد به این محصولات شیک توجه بیش تری می کنند. و در منزل کاربرد زیادی پیدا کرده اند.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی ها اعم از مخمل ، زرکدار و ابریشم و کاور فرش می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + دو =

خانه درباره ماتماس با ما