کاور فرش طرح جدید

وکاور فرش طرح جدید

روفرشی مهام بافت انواع محصولات خود را اعم از کاور فرش طرح جدید را با قیمت مناسب همراه با تخفیف های ویژه در خدمت مشتریان گرامی می گذارد. و افرادی که نیاز به ریسایز دارند. حتما اعلام کنند. تا طبق سایز آن ها کاور فرش ها را تولید و برای شما عزیزان ارسال کنیم.

کاور فرش طرح جدید

روفرشی های کشدار در مدل های مختلفی تولید می شوند.  طرح های افشان و گلدار را شامل می شوند. و طرح بندی ها در رنگ های زیبایی اعم از سرمه ای و طوسی و کرم و آبی فیروزه ای تولید می شوند. و مشتریان با توجه به دکوراسیون خود سفارش ها را ثبت می کنند.

فروش روفرشی های کشدار به صورت آنلاین و حضوری انجام میگیرد. و امروزه با توجه به اینکه اینترنت جا افتاده است. و خریداران وقت خرید حضوری را ندارند. به همین جهت کاور فرش ها اینترنتی خریداری میکنند. برای اینکه طرح های جدید روفرشی ها را مشاهده کنید. با مشاوران مهام تماس بگیرید.

کاور فرش طرح جدید

روفرشی های کشدار در سایز بندی های 6 و 9 و 12 متری تولید میشوند. و برخی از نماینده ها طرح ها را در سایز بندی خریداری می کنند. به این صورت که یک طرح باید در سایز های 6 و 9 و 12 متری موجود باشد. تا زمانی که مشتری یک طرح را در سایز بندی سفارش داد. آن را در مغازه خود موجود داشته باشند.

مدل های جدید روفرشی کشدار

روفرشی های کشدار در طرح هایی که حالت افشان دارند. فروش بیش تری را به خود اختصاص می دهند. و خریداران امروزه به دنبال کاور فرش هایی با طرح های منظم و شیک می باشند. تا با دکوراسیون منازل خود هماهنگ کنند.

سلیقه ها متفاوت است. و خریداران طرح های خاصی مدنظرشان می باشد. برای اینکه سریع تر و با قیمت مناسب تر طرحی که مدنظرتان است را خریداری نمایید. حتما با ما تماس بگیرید. مطمئن باشید روفرشی کشدار با کیفیت و در طرح بندی شیک را به شما پیشنهاد می کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های مهام بافت و هم چنین آشنائیت با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سیزده =

خانه درباره ماتماس با ما