فروش کاورفرش در کارخانه

فروش کاورفرش در کارخانه

خرید و فروش کاورفرش در کارخانه مهام بافت یزد انجام می گیرد. خریدارانی که تمایل به گرفتن نمایندگی انحصاری از شرکت دارند. حتما با ما تماس بگیرند. تا همکاران به صورت رایگان شما را در زمینه ی تولید و قیمت کاور فرش ها راهنمایی کنند.

فروش کاورفرش در کارخانه

روفرشی های کشدار سایز بندی دارند. و در شرکت های مختلفی تولید و تکمیل می شوند. این محصول هنوز بومی سازی نشده است. چون کاغذ چاپ آن باید از خارج وارد شود. و حتی دستگاه هایی که پارچه ها را چاپ می کنند. وارداتی می باشند. و به همین جهت قیمت کاغذ چاپ به نرخ دلار وابسته می باشد. و هر چقدر دلار بیش تر شود. قیمت کاور فرش نیز افزایش می یابد.

کارخانه های تولیدی روفرشی های کشدار را طبق سفارش مشتریان تولید می کنند. و از آن جایی که کاور فرش یک محصول سلیقه ای می باشد. به همین جهت امکان تولید آن ها در حجم انبوه وجود ندارد. و تنها طرح هایی که فروش بالایی را به خود اختصاص می دهند. شرکت آن ها را در تعداد بالاتری تولید می کند. و برای مشتریان ثابت خود ارسال می نماید.

فروش کاورفرش در کارخانه

روفرشی های کشدار از نوع دورو مخمل می باشند. و این نوع روفرشی ها شیک و براق هستند . و بافت آن ها نرم و کشسان است. به گونه ای که بر روی فرش ثابت می شوند. و بافت مخملی آن ها جذب بافت فرش ها می گردد.

قیمت کاور فرش کارخانه مهام

شرکت مهام بافت این نوع از روفرشی ها را به صورت تخصصی تولید می نماید. و با توجه به اینکه این محصولات را در رنج قیمتی مناسبی به بازار عرضه می کند. مشتریان زیادی با ما ارتباط می گیرند. و خواستار کاور فرش ها در سایز های متنوع آن می باشند.

فروش کاورفرش در کارخانه

نحوه ی فروش و قیمت گذاری در مجموعه ما به تعداد سفارش مشتریان بستگی دارد. یعنی اگر یک فروشگاهی با ما تماس بگیرید. و درخواست روفرشی کشدار عمده را داشته باشد. روفرشی ها را با قیمت عمده برای او محاسبه می کنیم. و اگر مشتری کاور فرش را در تعداد کم سفارش بدهد. قیمت خرده برای او محاسبه می گردد.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند

عابدین زاده

09137325660

9140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هجده =

خانه درباره ماتماس با ما