رنگ دهی کاور فرش

رنگ دهی کاور فرش

بسیاری از مشتریان در خصوص رنگ دهی کاور فرش سئوال می پرسند. و برای اینکه مشکل مشتریان را حل کنیم. این مقاله را برای شما عزیزان آماده کردیم. تا با خواندن آن در خصوص کیفیت بافت روفرشی ها . به اطلاعات بیش تری دسترسی داشته باشید.

رنگ دهی کاور فرش

 روفرشی های کشدار در رنگ های متنوعی تولید می شوند. و به قدری تنوع طرح آن ها زیاد می باشد. که مشتری در انتخاب روفرشی ها گیج می شود. برای اینکه در خصوص رنگ دهی روفرشی ها خاطر جمع شوید. و خرید خود را با اطمینان بهتری انجام دهید.

روفرشی کشدار مهام بافت از بهترین مواد اولیه موجود در بازار این محصول فوق العاده را تولید می کند. و کاغذ چاپ و رنگ روفرشی ها که مهم ترین مواد اولیه این نوع محصولات می باشند. از خارج از کشور وارد می شوند. چون هم کیفیت بالاتری دارند. هم اینکه براقیتی که این نوع رنگ ها دارند. رنگ های ایرانی اصلا چنین کیفیتی را شامل نمی شوند.

رنگ دهی کاور فرش

کاغذ چاپ ها در دستگاه قرار می گیرند. و به صورت موازی بر روی پارچه ها . گذاشته می شوند. و از طریق دستگاه طرح و رنگ به صورت مستقیم . برروی پارچه ها چاپ می گردد. و سپس پارچه ها در درجه حرارت غیر مستقیم قرار می گیرند. تا رنگ به خوبی تثبیت گردد. و ثبات خود را حفظ کند.

انواع رنگ کاور فرش

روفرشی های کشدار مهام بافت شامل رنگ های کرم و طوسی ، سرمه ای و آبی فیروزه ای می شوند. و تمام این نوع رنگ ها در طرح های مختلفی تولید می شوند. به همین جهت مشتریان حق انتخاب زیادی دارند. و با توجه به اینکه سلیقه ها متفاوت است. به همین جهت روفرشی های کشدار باید تنوع رنگ و طرح بالایی داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های کشدار مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

خانه درباره ماتماس با ما