قیمت تولیدی روفرشی کشدار مهام

قیمت تولیدی روفرشی کشدار مهام

برای گرفتن لیست قیمت تولیدی روفرشی کشدار مهام و مشاهده ی طرح های شرکت با ما تماس بگیرید. شرکت مهام بافت با توجه به سرمایه های اجتماعی که دارد. قادر است روفرشی های کشدار را با قیمتی مناسب و با کیفیتی عالی برای مشتریان ارسال نماید.

 

قیمت تولیدی روفرشی کشدار مهام

روفرشی های کشدار مهام در قیمت های عمده و خرده به فروش می رسند. و هر یک از خریداران با توجه به حجم خرید خود روفرشی ها را سفارش می دهند. و در صورتی که روفرشی ها را به صورت خرده و در تعداد کم سفارش دهند. قیمت خرده برای آن ها محاسبه می گردد. و در صورتی که مشتری روفرشی ها را در تعداد بالاتری سفارش دهد. کارخانه روفرشی ها را با تخفیف بیش تری به آن ها می دهد.

قیمت روفرشی های کشدار در مقایسه با روفرشی های سنتی یزدی بالاتر می باشد. و این تفاوت قیمتی به نوع پارچه و مواد اولیه آنها بستگی دارد. برای اینکه بین جنس خوب و جنس بد انتخاب کنید. باید به عرضتان برسانیم که در مبحث روفرشی ها چنین بحثی وجود ندارد. چون روفرشی ها از جنس های مختلفی تولید می شوند. و تنها وزن آن ها متفاوت می باشد. به همین جهت روفرشی ها جنس بدی ندارند. و تنها در وزن های پایین تری تولید می شوند.

قیمت تولیدی روفرشی کشدار مهام

روفرشی های کشداری که پارچه شانل درجه یکی دارند. و از بهترین رنگ های بازار برای تولید آن ها استفاده می گردد. در قیمت های بالاتری به بازار عرضه می شوند. و این عامل در کیفیت بالا تر روفرشی ها تاثیر به سزایی دارند.

فروش روفرشی های کشدار درجه 1

خرید و فروش روفرشی های کشدار در بازار داخل در حجم بالایی انجام می گیرد. و این نوع محصولات به صورت سفارشی به فروش می رسند. به همین جهت کارخانه این نوع محصولات را به طور مستقیم و بدون انبار گردانی به فروش می رسانند. خرید و فروش روفرشی های کشدار در حجم بالایی انجام می گیرد. و خریداران استقبال خوبی از آن ها می کنند.

قیمت تولیدی روفرشی کشدار مهام

جهت اطلاع از قیمت روفرشی های کشدار مهام بافت در طرح های مختلف و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 12 =

خانه درباره ماتماس با ما