فروشنده عدلی روفرشی زرکدار

فروشنده عدلی روفرشی زرکدار

مجموعه بافندگی مهام بافت به عنوان فروشنده عدلی روفرشی زرکدار قادر است انواع روفرشی های زری دار را در طرح و رنگ های مختلف برای شما ارسال نماید. و با توجه به اینکه مجموعه سرمایه های اجتماعی زیادی در زمینه خرید و فروش و تولید روفرشی ها دارد. به همین جهت با مشتریان همکاری لازم را داریم.

فروشنده عدلی روفرشی زرکدار

روفرشی های زرکدار به دلیل اینکه بافت و رنگ جذابی دارند. به همین جهت در بازار مورد توجه خریداران بیش تری قرار می گیرند. و این نوع روفرشی ها علاوه بر بافت مخملی ، دارای نخ های زری دار می باشند. بافت محکم و درخشش آن ها مناسب هر منزل و اتاقی می باشد. و هر خریداری قادر است آن ها را خریداری نماید.

روفرشی های زرکدار در سایز های پادری تا سایز 12 متری در بازار یزد تولیدمی شوند. و خریداران با توجه به تقاضا خود آن ها را در لیست سفارش خود قرار می دهند. و برای اینکه حمل و نقل آن ها آسان تر باشد. آن ها را در عدل هایی قرار می دهیم. به عنوان مثال تعداد 15 تخته روفرشی 12 متری در یک عدل قرار می گیرد.

فروشنده عدلی روفرشی زرکدار

سیاست فروش شرکت ما به صورتی می باشد. خریدارانی که سابقه خوبی دارند و در بازار از اسم و رسم خوبی برخوردار می باشند. مجموعه در حین فروش تخفیف های مناسبی را برای خریداران در نظر می گیرد. تا مشتریان از حق انتخاب بهتری برخوردار باشند.

عدل روفرشی های زرکدار

هر عدل از روفرشی ها در سایز های مختلف تعداد کم یا بیش تری از روفرشی ها را در خود جا می دهند. به عنوان مثال روفرشی های 6 متری به میزان 30 تخته داخل یک عدل قرار می گیرند. و هر چقدر سایز روفرشی ها کمتر می شود. تعداد بیش تری از آن ها داخل عدل ها قرار می گیرند.

جهت اطلاع از قیمت روفرشی های زرکدار مهام بافت در طرح های مختلف و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

خانه درباره ماتماس با ما