طرح افشان روفرشی کشدار

طرح افشان روفرشی کشدار

طرح افشان روفرشی کشدار در حال حاضر بیش ترین فروش را به خود اختصاص داده است. و مجموعه این نوع روفرشی ها را در رنگ بندی و با قیمت های مناسب برای نماینده ها تامین می نماید . برای خرید و اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

طرح افشان روفرشی کشدار

کاور فرش ها به عنوان محافظ فرش ها استفاده می شوند. و این نوع روفرشی ها باید علاوه بر اینکه جنس پارچه و رنگ آن ها عالی باشد. باید جلوه و طرح خوبی نیز داشته باشند. تا با دکوراسیون منازل و چینش وسایل هماهنگ باشند. و بر روی فرش ها سر نخورند.

طرح افشان به طرح گل گلی نیز معروف می باشد. این طرح حوضچه وسط ندارد. و در رنگ های طوسی و سرمه ای و کرم به بازار عرضه می گردد. و با توجه به اینکه رنگ های تیره طرفداران بیش تری دارند. به همین جهت نماینده ها این نوع محصولات را در رنگ های طوسی و سرمه ای بیش تر سفارش می دهند.

طرح افشان روفرشی کشدار

کاور فرش های مهام بافت داخل کیسه های مخصوصی با مارک مهام برای مشتریان ارسال می شوند. و این نوع روفرشی ها در سایز های 6 و 9 و 12 متری بافته می شوند. به همین جهت خریداران روفرشی های خود را به صورت استاندارد سفارش می دهند. و در صورتی که سایز فرشی غیر استاندارد باشد. خیاط باید ریسایز روفرشی ها را انجام دهد. تا به خوبی بر روی فرش ها فیکس شوند.

طرح های پرفروش کاورفرش مهام

طرح های پرفروش کاورفرش ها در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند. و تنوع آن ها به قدری زیادی می باشد. که برخی خریداران در انتخاب آن ها گیج می شوند. و برای اینکه خریداران روفرشی های مورد نظر خود را انتخاب کنند. باید طبق مبلمان و دکوراسیون خود ، روفرشی ها را خریداری کنند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های کشدار مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 12 =

خانه درباره ماتماس با ما