کارخانه روفرشی مهام شاهدیه یزد

کارخانه روفرشی مهام شاهدیه یزد

برای بازدید از کارخانه روفرشی مهام شاهدیه یزد و خرید و فروش انواع روفرشی های روز بازار با ما در ارتباط باشید. مجموعه مهام انواع روفرشی های خود را بدون واسطه و به طور مستقیم برای مشتریان خود ارسال می نماید.

کارخانه روفرشی مهام شاهدیه یزد

شرکت تولیدی مهام بافت در زمینه ی تولید روفرشی های چاپی و زرکدار و ابریشم و روفرشی های مخمل تخصص دارد. و سفارش خریداران عزیز را به نوبت دریافت می کند. و طبق برنامه تولیدی که داریم . سفارش آن ها را در نوبت قرار می دهیم. و زمانی که تولید آن ها فرا رسید. روفرشی ها را با بهترین کیفیت و بافت برای خریداران آماده می کنند.

برای خرید مستقیم از شرکت مهام باید با همکاران فروش تماس بگیرید. مجموعه نماینده های زیادی در سراسر کشور دارد. که روفرشی های مهام بافت را توزیع می کنند. برای گرفتن نمایندگی شرکت باید سابقه فروش خوبی داشته باشید. و اعتبار بازار و حساب شما خوب باشد. تا شرکت روفرشی ها را با شرایط ویژه تری برای شما ارسال نماید.

کارخانه روفرشی مهام شاهدیه یزد

شرکت در شاهدیه یزد قرار دارد. و تمام سفارشتان شما عزیزان را مستقیم از شرکت برای شما میفرستد. برای ارتباط با واحد فروش باید با ما تماس بگیرید. و یا اینکه به صورت حضوری به دفتر ما واقع در خیابان عابدی یزد مراجعه کنید. تا همکاران طرح و نقش ها را به شما معرفی کنند.

تولید روفرشی عمده و ارزان

بافندگی مهام انواع روفرشی ها را به صورت عمده و عدلی در بازار داخلی و خارجی عرضه می نماید. و خریداران با توجه به شرایط و قیمت مناسبی که روفرشی ها را از مجموعه ما تهیه می کنند. قادرند روفرشی های خود را سریع تر و با کیفیت بالاتری تهیه کنند.

مجموعه بافندگی مهام تولید کننده انواع روفرشی های زرکدار و مخمل و کاور فرش و ابریشم می باشد. اگر قصد خرید روفرشی ها را دارید. برای ابتدای کار برای اینکه خدمات بهتری به شما بدهیم . چند نمونه از محصولات خود را به صورت رایگان برای شما ارسال می کنیم. تا تست نمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − ده =

خانه درباره ماتماس با ما