روفرشی کشدار پرفروش شرکت

روفرشی کشدار پرفروش شرکت

برای خرید و فروش انواع روفرشی کشدار پرفروش شرکت و انتخاب طرح های پر مخاطب حتما با مجموعه در تماس باشید. تا علاوه بر خدمات مشاوره ای ، از مدل و لیست قیمت ها نیز مطلع گردید

روفرشی کشدار پرفروش شرکت

شرکت مهام بافت در حال حاضر انواع روفرشی های مخمل و زرکدار و ابریشم و کشدار را در حجم بالا تولید می کند. و با توجه به بازاری که برای این محصولات عالی وجود دارد. و خداروشکر مشتریان خوبی که با مجموعه همکاری می کنند. مجموعه توانسته در تولید و فروش محصولات خود فعال بوده و به اقتصاد کشور خدمت کند.

روفرشی های کشدار یکی از روفرشی های جدید و به روز بازار می باشند. و این نوع روفرشی ها علاوه بر اینکه جنس مخملی خوبی دارند. در طرح و رنگ های زیبایی به بازار عرضه می شوند. و فروش عالی را به خود اختصاص داده اند.

روفرشی کشدار پرفروش شرکت

اگر کاسب بازار هستید و در زمینه پخش و فروش انواع روفرشی ها به

صورت عمده یا خرده فعالیت می کنید. مجموعه ما روفرشی های کشدوزی شده با تراکم بافت عالی و 4طرف کشدوزی شده برای نماینده ها و خریدارن خود ارسال می کند.

و خریدارانی که روفرشی های کشدار درخواست دارند. باید از قبل لیست سفارش خود را برای ما ارسال کنند. و از آن جایی که تولید روفرشی ها زمان بر می باشد. به همین جهت ما روفرشی ها را در مدت 15 تا 20 روز کاری برای مشتریان ارسال می کنند.

روفرشی کشدار پرفروش یزدی

روفرشی های کشدار جزو پرفروش ترین روفرشی های بازار و زیباترین روفرشی ها می باشند. و از آن جایی که این نوع روفرشی ها سفارشی هستند . به همین جهت هر طرحی مختص به خریدار تولید می شود.

جهت اطلاع از قیمت روفرشی های کشدار مهام بافت در طرح های مختلف و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.milladtrade@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + پانزده =

خانه درباره ماتماس با ما