تولید کاورفرش12متری

خرید روفرشی کشدوزی سنتی

مجموعه ما به طور مستقیم خرید روفرشی کشدوزی سنتی را انجام می دهد . و همکاران این محصول را در سایز بندی های مختلف طبق سلیقه مشتری تولید می کنند. در ادامه مقاله برای شما عزیزان توضیح  بیشتری خواهیم داد .

خرید روفرشی کشدوزی سنتی

روفرشی کشدار سنتی یک لایه بسیار ضخیمی است برای محافظت و نگه داری فرش شما در برابر افتاب و پا خوردگی روی فرش و تمیز نگه داشتن ، روی فرش پهن  می شود .

روفرشی به دلیل سبک بودن  و راحتی شستشو به محض اینکه کثیف شد . می توان ان را شست . اما شستن کار فرش هزینه بر و کار دشواری است . و معمولا با با شستشوی هر باره فرش از کیفیت فرش کاست می شود .  روفرشی معمولا برای خانه هایی که در ان بچه وجود دارد امری ضروری می باشد .

خرید روفرشی کشدوزی سنتی

جدیدا با وجور روفرشی کشدوزی یا همان کاور فرش سنتی که در بازار ایران تولید شدند . همچنین با کیفیت و طرح های زیادی که دارد می تواند از نظر زیبایی یک تنوع به منزل شما بدهد . به علت کش کمری و کشدوزی شدن روفرشی کامل روی فرش را می پوشاند . می توانیم انهارو برای همیشه استفاده کنیم .

جنس روفرشی کشدار سنتی 

روفرشی کشدار سنتی معمولا از جنس ابریشم و نخ بسیار مرغوبی تولید می شود . این نوع نخ معمولا دارای کیفیت بسیار بالایی تولید می شود . نرمی و لطافت مطلوبی دارد . و یکی از بهترین جنس برای تولید روفرشی کشدار سنتی نیز می باشد . یکی از مهم ترین مزیت این نوع روفرشی این است که چروک نمشود و لیز نمیخورد ضخامت بالایی دارد . و نسبت به روفرشی چاپی عمر بیشتری دارد .

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های کشدار سنتی مهام بافت و هم چنین آشنائیت با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + بیست =

خانه درباره ماتماس با ما