قیمت عمده فروشی روفرشی زرکدار

تولید روفرشی6متری زرکدار

تولید روفرشی 6متری زرکدار در مجموعه مهام در رنگ بندی و سایزبندی مختلف تولید می شود . برای دیدن نمونه کارها و اطلاعات بیشتر ادامه مقاله را دنبال کنید .

تولید روفرشی6متری زرکدار

مجموعه مال تولید کننده انواع روفرشی اعم از روفرشی زرکدار در ابعاد مختلف طبق سلیقه مشتری و همچنین در وزن های سنگین متوسط و سبک تولید می کنیم .

روفرشی در وزن های مختلف که تولید می شود . از لحاظ کیفیت هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد . فقط از لحاظ وزنی باهم متفاوت می باشد .شما می توانید انواع رنگبندی و طرح های زیادی در مجموعه ما تجربه کنید .

شما می توانید با خرید روفرشی از شرکت ما یک تجربه خوب و یک سود بالاتر در خرید زرکدار6متری داشته . باشید . شما می توانید انواع خرید عمده و خرده را از ما بگیرید .

تولید روفرشی6متری زرکدار

تولید روفرشی عمده زرکدار

مجموعه ما به دلیل فروش بسیار بالایی که دارد . ما از مشتریان دوهفته زودتر سفارش را میگیریم . و در نوبت میذاریم و در تاریخ سفارش ان را تولید می کنیم . یکی رنگ های پرفروش مجموعه ما رنگ سرمه ای و طوسی می باشد

رنگ طوسی به سلیقه مشتریانی است که دوست دارند منزلشان رنگ روشن بگیرد و یک رنگ خنثی مورد نظرشان است . و رنگ سرمه ای برای خریدارانی مناسب است که بچه کوچک در منزلشان دارد یا رفت امدد در منزلشان زیاد می باشد رنگ تیره مناسب تر می باشد .

به دلیل اینکه دیر تر کثیف میشه یا لکه را نشون نمیده گزینه مناسب تری برای خانواده های پر جمعیت می باشد . که در دید کمتری باشد . و از فرش به راحتی در برابر الودگی یا ریختن ناگهانی نوشیدنی پیشگیری می کند .

برای اطلاعات بیشتر راجب روفرشی می توانید با ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنیم .و اطلاعات بیشتری را در اختیار شما خریداران بگذاریم .

 عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شانزده =

خانه درباره ماتماس با ما