خریدروفرشی زرکدار از کارخانه

فروش انواع روفرشی زرکدار

فروش انواع روفرشی زرکدار در ابعاد مختلف و در وزن های متفاوت در مجموعه مهام موجود می باشد . برای اطلاع بیشتر از محصولات با ما در تماس باشید .

فروش انواع روفرشی زرکدار

روفرشی زرکدار پارچه ای بسیار زخیم  و محکم مانند فرش می باشد که برای نگهداری از اسیب های ناگهانی بر روش فرش رنگ روشن یا فرش گرانبها شما جلوگیری می کند . و باعث خرابی فرش شما نشود .امروزه خرید فرش یک مسئله بسیار سخت و دشواری است پس باید در نقش نگهداری ان کوشا باشید .

وقتی روفرشی را روی فرش خود پهن می کنید  از ساییدن یا کثیف شدن ناگهانی فرش جلوگیری می کنید این محصول باعث نگه داری فرش خانه شما می باشد .و این کار باعث می شود . که فرش منزل شما زیبایی خود را از دست ندهد و عمر بیشتری هم بکند . ما انواع روفرشی هارو در طرح های مختلف تولید می کنیم . و به بازار روز ارسال می کنیم .

فروش انواع روفرشی زرکدار

مزیت انواع روفرشی

انداختن روفرشی روی فرش شما فضا زیبایی را فراهم می کند .و جلوه خوبی به منزلتان می دهد . روفرشی مزیت خوب دیگری که دارد . قابلیت شستشو راحت و با هزینه کم می باشد . حتی شما می توانید . در منزل خود داخل لباسشویی روفرشی را بشورید . یکی از ویژگی خوب روفرشی مناسب افرادی است . که خانواده شلوغ و بچه کوچیک دارند . این کار باعث می شود . فرش شما الوده نشود . و سالیان سال نو و تمیز بماند .

برای داشتن یک خانه زیبا با تنوع خاص ما به شما روفرشی را در انواع مختلف پیشنهاد می کنیم . اعم از مخمل،ابریشم،زرکدار ،بهترین گزینه می باشد .

برای داشتن یک روفرشی خوب و با کیفیت می توانید از مجموعه ما خرید کنید و از داشتن ان حس رضایت داشته باشید .همکاران ما شما راهنمایی می کند تا از خریدی که دارید سود بیشتری وقابل چشم گیری داشته . باشید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − شش =

خانه درباره ماتماس با ما