کاورفرش سنتی 9متری

تولید کاورفرش های سنتی 9متری در حال حاضر بهترین کاورفرش سنتی بازار داخلی می باشند . برای خرید و ارتباط با واحد تولیدی کاورفرش سنتی کشدوزی شده حتما با ما تماس بگیرید . تا همکاران شما را راهنمایی کنند.

کاورفرش سنتی 9متری

کاور فرش یا روفرشی مدرن از روفرشی هایی است . که مدتی طرفداران خاص خود را پیدا کرده .  این کاورفرش ها با چاپ طرح بر روی روفرشی تولید می شود . و سپس کشدوزی می شود .کشدوزی روی این نوع روفرشی ها باعث جلوگیری از سر خوردن . روفرشی می شود .

و حتی راحت می توان . روی ان جارو کشید . به دلیل وزن پایین این نوع روفرشی نسبت به بقیه نوع روفرشی معمولی امکانشستشو امکان پذیر است . کاور فرش علاوه بر کش چهار طرف یک کش کمری و چهار کش دو سانتی در گوشه ها برای ثابت نگه داشتن . فرش استفاده می شود .

مجموعه مهام برای برای تمام طرح های کاورفرش ها با سایز های مختلف قابل سفارش است . محصولات ما با بهترین کیفیت در بازار عرضه می شود . و سپس به خریداران میرسد . ولی عدلی سفارش خود را به ما می دهند .

کاورفرش سنتی 9متری

روفرشی کشدوزی قیمت عمده 

مجموعه مهام تولید کننده . انواع روفرشی کشدوزی به صورت عمده می باشد . شما خریداران می توانید . انواع طرح و رنگبندی کاور فرش کشدوزی شده . را در مجموعه ما مشاهده کنید . با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بازار را از ما تهیه کنید .

ما انواع روفرشی کشدوزی را در رنگبندی متنوع طبق سلیقه شما خریداران بافت را انجام میدهیم . در ابعاد مورد نظر شما تولید انجام می گیرد . کاورفرش امروزه مورد استقبال خیلی از شما عزیزان قرار گرفته . به دلیل قیمت مناسب و محافظتی که از فرش شما در برابر اسیب های ناگهانی می کند .

برای اطلاع بیشتر راجب روفرشی های کشدوزی شده . و نمونه طرح و رنگبندی ها می توانید . با ما در تماس باشید . تا شما را راهنمایی کنیم .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 20 =

خانه درباره ماتماس با ما