فروش عمده روفرشی مخمل سرمه ای

فروش عمده روفرشی مخمل سرمه ای

فروش عمده روفرشی مخمل سرمه ای اگر قصد خرید عمده روفرشیمخمل ارزان را دارید . شرکت مهام بافت در زمینه ی تجارت و تولید انواع روفرشی مخمل در استان یزد فعالیت می کند. و  قادر است این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیتی عالی در اختیار شما قرار دهد.

فروش عمده روفرشی مخمل سرمه ای

روفرشی عمده روفرشی مخمل در بازار امروزه فروش بالایی دارد . به دلیل قیمت مناسب این محصول و کیفیت و ضخامت این نوع روفرشی تعداد زیادی از خزیداران سلیقشان این نوع روفرشی می باشد .

روفرشی مخمل در ابعاد استاندارد و در رنگ بندی های متنوع که دو رنگ بسیار پرفروش این نوع روفرشی رنگ طوسی و سرمه ای می باشد . که بیشتر از بقیه رنگ های موجود فروش بیشتری دارد . باب سلیقه مشتریان می باشد .

روفرشی مخمل یکی از بهترین محصول برای مراقب از فرش گرانبها شما می باشد . فرش شما را از خطرات ناگهانی در برابر ریختن شربت ریختن غذای کودک شما می باشد .و اگر در خانه شما رفت و امد زیاده گزینه مناسبی برای شما می باشد .

فروش عمده روفرشی مخمل سرمه ای

روفرشی زرکدار 6متری

روفرشی زرکدار یکی دیگر از محصولات مهام بافت در وزن های مختلف و در ابعاد متنوع و رنگ بندی های مختلف و متنوع می باشد . در روفرشی زرکدار یک نخ های براق استفاده می شود . که باعث براقیت و جذابیت روفرشی می شود .

روفرشی زرکدار بر اساس وزن ان ها قیمت گذاری شده . ولی کیفیت روفرشی ها باهم فرقی ندارد . کیفیت خوب و عالی ای دارد . و ضخامت خوبی دارد که باعث می شود فرش شما عمر بیشتری کند .

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی کشدار و ابریشم مهام بافت می توانید . از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشیدتا شما را راهنمایی کنیم . 

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 5 =

خانه درباره ماتماس با ما