فروش روفرشی مخمل6متری

خرید روفرشی از شرکت مهام

برای خرید روفرشی از شرکت مهام بافت تماس بگیرید. بافندگی مهام در استان یزد قرار دارد. و در حال حاضر انواع روفرشی های ابریشم مخمل زرکدار را در سایز و مدل های شیک تولید و به بازار عرضه می کند. برای اطلاع از قیمت و کیفیت محصولات با ما همراه باشید.

خرید روفرشی از شرکت مهام

انواع روفرشی های ابریشم و روفرشی های زرک دار و روفرشی های مخمل درجه۱ در ابعاد استاندارد و در طرح های شیک در شرکت مهام بافت یزد تولید می شوند . و با قیمت مناسب در بازار ارائه می شود .

روفرشی های ابریشمی همان طور که از اسمش مشخص است. از بهترین نخ و مواد اولیه تولید شده است. و کیفیت آن بی نظیر می باشد. قیمت و وزن بالاتری نسبت به بقیه انواع روفرشی را دارد . مشتریان خاص پسندی این نوع روفرشی را انتخاب می کند .

روفرشی ابریشم در مجموعه ما بر اساس وزن قیمت گذاری می شود . بهترین نوع ابریشم در وزن 7کیلو تولید می شود . یک جنس بی نظیر و با کیفیت عالی ای دارد .

خرید روفرشی از شرکت مهام

روفرشی مخمل 9متری

یکی دیگر از محصولات خوبمان می توان به روفرشی مخمل اشاره کرد . روفرشی مخمل از یک جنس مستحکم تولید می شود . که دارای استحکام بالایی می باشد . که عمر زیادی هم دارد . می توان سالهای سال از این نوع روفرشی استفاده کرد .بدون هیچ اسبی و یسا خراب شدن روفرشی می توان گفت مخمل یکی از سفت ترین نوع روفرشی در مجموعه می باشد .

که خطر اسیب دیدن ان کمتر از بقیه انواع روفرشی می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های ابریشم و هم چنین آشنائیت با مجموعه بافندگی مهام یزد می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.تا بهترین خرید و با کیفیت ترین محصول را به سلیقه خودتان سفارش بدهید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 12 =

خانه درباره ماتماس با ما