خریدروفرشی زرکدار از کارخانه

خریدروفرشی زرکدار از کارخانه

خرید روفرشی زرکدار از کارخانه برای اطلاع از لیست قیمت عمده فروشی روفرشی زرکدار در استان یزد باید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید. و یا پیام بگذارید تا همکاران در اسرع وقت به شما مشاوره رایگان بدهند.

خریدروفرشی زرکدار از کارخانه

قیمت روفرشی زرکدار که در مجموعه مهام بافت به فروش می رسند. به وزن و نوع نخ روفرشی ها بستگی دارند. به این نحو که روفرشی هایی که وزن بالاتری دارند مثل وزن 6کیلو. و تراکم بافت آن ها بیش تر می باشد. قیمت بالاتری دارند.  روفرشیهایی که وزن کمتری دارند .

اعم از روفرشی 5کیلو و مواد اولیه ضعیف تری در آن ها به کار رفته است. قیمت مناسب تری نیز دارند.

روفرشی زرکدار به دلیل به کار رفتن . نخ زرک که باعث درخشش و براقیت روفرشی می شود . امروزه مورد پسند خیلی از خریداران قرار گرفته . خریداران می توانند . انواع ابعاد یا وزن مورد نظر را به ما اطلاع بدهند . تا روفرشی مورد علاقه شان در رنگبندی و طرح دلخواه تولید بشود .

خریدروفرشی زرکدار از کارخانه

روفرشی 6متری ابریشم 

روفرشی6متری ابریشم در حال حاضر بهترین روفرشی های بازار داخلی می باشند. به دلیل تراکم بالایی که دارد . و به کار رفتن . نخ درجه 1 ابریشم قیمت نسبتا بالاتری نسبت به بقیه انواع روفرشی دارد . روفرشی ابریشم در رنگبندی کرم و طوسی و سرمه ای خیلی پرفروش می باشد .

روفرشی ابریشم در وزن سنگین 7کیلو و در وزن سبک 4.5کیلو هر دو را در مجموعه مهام تولید می شود . اگر به دنبال یک کار بسیار شیک و با تراکم و ضخامت بالا و عمر بیشتری میخواید . پیشنهاد ما برای شما روفرشی ابریشم می باشد .

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های پرفروش کشدار یزد می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند.

 

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − دو =

خانه درباره ماتماس با ما