خرید و فروش فرشینه

عمده فرشینه چاپی و سنتی

عمده روفرشی چاپی و سنتی برای خرید مستقیم از کارخانه  یزد و مشاوره رایگان باید با ما تماس بگیرید. تا هم اطلاعات خوبی در زمینه ی فرشینه های چاپی و سنتی کسب کنید. و هم لیست قیمت بگیرید.

عمده فرشینه چاپی و سنتی

فرشینه چاپی در طرح های و ابعاد مختلف تولید می شود . و در طرح های اشپزخانه اتاق کودک ،فانتزی،مدرن ،و کلاسیک ، در مجموعه مهام تولید می گردد . هم فروش حضوری داریم . هم شما می توانید غیر حضوری خرید کنید .

طرح های فرشینه ما همه سفارشی می باشد . یعنی مشتری طرح را ارسال می کند . ما ان را تولید می کنیم . سوال خیلیا این است که روفرشی چاپی قابل شستشو می باشد . بیله قابل شستشو می باشد و رنگ ان ثابت است .

قیمت فرشینه بر اساس مبنای فرش می باشد . و امکان چاپ هر تصویری می باشد .  طرح های موجود در مجموعه ما از تنوع بسیار بالایی بر خوردار است .

خرید فرشینه سنتی 

فرشینه سنتی یکی از کار های بسیار جذاب و مدرن مجموعه می باشد . که بسیار در نظر خریداران محبوب به نظر می اید . و به دلیل دکوراسیون زیبایی که به منزل می دهد . فروش بالایی نیز دارد . فرشینه سنتی از طرح های معمولا الگوهای هندسی،گل ها و حیوانات الهام گرفتند .

این نوع روفرشی به مراقبت بالایی نیاز دارد . تا کیفیت و زیبایی خود را از دست ندهد .  و همیشه یک فرشینه مناسب و قابل حفظ باشد . در کل فرشینه سنتی ترکیبی از هنر و اقتصاد توانسته جایگاه ویژه ای در بازار به دست بیاورد .فرشینه سنتی گزینه مناسبی برای افرادی است . که به دنبال زیبایی و تنوع هستن که قیمت مناسبی نیز داشته باشد .

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی فرشینه های درجه1 کشدار مهام بافت و هم چنین گرفتن لیست قیمت فرشینه با ما در تماس باشید. تا در خصوص قیمت عمده فرشینه ها و طرح های جذاب آن ها اطلاعات کامل تری داشته باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

خانه درباره ماتماس با ما