فروش عمده زیرسفره ای مخمل

تولید عمده زیرسفره ای

مجموعه مهام تولید انواع زیر سفره ای در جنس های مختلف و با قیمت های مختلف و طرح  و رنگبندی متنوع می باشد . برای اطلاعات بیشتر با ما در این مقاله همراه باشید .

تولید عمده زیرسفره ای

تولید عمده زیر سفره ای ؛زیرسفره ای وسیله ای است . که از جنس پارچه می باشد . محصولی بسیار زیبا و پر کاربرد می باشد . تولید عمده زیرسفره ای این نوع زیرسفره ای در ابعاد های مختلف بر اساس اشپز خانه و هال شما طراحی می شود .نقش مهمی در تمیز نگه داشتن فرش منزل شما دارد .

زیر سفره ای جنس های متنوعی و بافت های مختلفی دارد در وزن سنگین و سبک قابل اجرا است . در طرح های سنتی مدرن ،ترمه،و مخمل قابل تولید می باشد .امروزه بیشتر خانوما برای جلوگیری از فرش خانه در مقابل فرزند کوچکشان از زیرسفره ای استفاده می کنند .

زیرسفره ای خیلی پرکاربرد می باشد . و همیشه قابل شستشو می باشد . هر لحظه که زیرسفره ای شما کثیف شد می توانید از روی فرش جمع کنید . و داخل لباسشویی بیاندازید .

تولید عمده زیرسفره ای

فروش انواع زیر سفره ای

مجموعه مهام  درشهر های مختلف فروش انواع زیرسفره را دارد .زیر سفره ای کاربرهایی که دارد . از جمله پهن کردن قبل از غذا خوردن میتونه باشه . که غذا یا نوشیدنی باعث اسیب فرش نشود . یا خانم هایی که بچه کوچیک دارند می تواند موقع غذا خوردن کودکشان زیر سفره ای را زیر کودک خود پهن کنند .

که باعث کثیفی فرش شما نشود . زیرسفره ای به دلیل قیمت مناسبی که دارد و در قیمت گذاری متنوع می باشد . هر از یک قشر جامعه می تواند . ان را با خیال راحت تهیه کنئ .

برای کسب اطلاعات بیشتر راجب انواع و طرح و رنگبندی زیرسفره ای ها با کارشناس های ما در تماس باشید . تا شما را راهنمایی کند . تا خرید بهتری داشته . باشید .

 

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 2 =

خانه درباره ماتماس با ما