بازار خرید پرفروش ترین روفرشی

بازار خرید پرفروش ترین روفرشی

جهت اطلاع از بازار پرفروش ترین روفرشی می توانید با واحد فروش شرکت مهام بافت تماس بگیرید. تا مشاوران ما در خصوص قیمت ها و هم چنین کیفیت روفرشی ها برای شما صحبت کنند. در ادامه با ما همراه باشید.

 

بازارخرید پرفروش ترین روفرشی

فروش انواع روفرشی کارخانه

 

روفرشی ها در طرح های شیک و مختلفی به بازار عرضه می شوند. روفرشی های کش دار پرفروش ترین روفرشی های بازار هستند. این مدل از روفرشی ها از فرش ها محافظت می کنند. و از آسیب و خسارت به آن ها جلوگیری می کنند . و هر خریداری برای منزل خود به دنبال خرید و استفاده از آن می باشد.

 

بازار خرید پرفروش ترین روفرشی

 

و از آن جایی که با راه رفتن زیاد افراد بر روی فرش ها ، بافت های آن ها پس از مدتی کثیف می شوند. و ممکن است ظاهر آن ها زشت شوند. به همین جهت کاور های فرش به راحتی از این مشکل جلوگیری می کنند.

 

روفرشی های کش دار از جنس شنل نانو یا مخمل هستند . و  پارچه آن ها بهترین پارچه موجود در بازار است. و به همین جهت بر روی قیمت تمام شده ی روفرشی ها اثر زیادی می گذارند. و سبب می شوند روفرشی ها کیفیت بهتری داشته باشند.

 

قیمت پرفروش ترین روفرشی کارخانه

قیمت روفرشی در کارخانه مهام یزد

 

روفرشی های کشدار در حال حاضر تنوع طرح بسیار زیادی دارند. و طرح های آن ها از مدل های فرش گرفته شده است. به همین جهت زمانی که بر روی فرش های خود نصب می کنید. متوجه اینکه روفرشی است نمی شوید .

 

قیمت کاور های فرش در مقایسه با سایر روفرشی ها گران تر می باشد. و دلیل آن ها جنس عالی رنگ و پارچه ای می باشد. که در فرایند تولید آن ها به کار رفته است. به عنوان مثال رنگ هایی که برای چاپ پارچه ها استفاده می شوند. وارداتی هستند. و قیمت آن ها گران است . و همین امر در قیمت تمام شده ی روفرشی ها تاثیر گذار می باشد.

 

بازار خرید پرفروش ترین روفرشی

 

روفرشی های کشداری که در بازار موجود می باشند. در دو نوع تولید می شوند. برخی از آن ها سبک تر می باشند. و جنس پارچه آن ها از پلی استر می باشد. به همین جهت قیمت آن ها نیز ارزان تر می باشد. و برخی دیگر از بهترین پارچه برای تولید آن ها استفاده می شود. و قیمت گران تری دارند.

 

انواع روفرشی های پرفروش

طرح پرفروش روفرشی کشدار

 

علاوه بر کاور های فرش که امروزه فروش خوبی در بازار دارند. روفرشی های ابریشم سنگین وزن نیز در بین خریداران محبوب هستند. و رنگ های طوسی و سرمه ای و کرم آن ها فروش خیلی خوبی را به خود اختصاص داده اند.

 

بازار خرید پرفروش ترین روفرشی

 

این مدل از روفرشی ها بهترین روفرشی های بازار محسوب می شوند. و بافت آن ها تراکم بالایی دارد. و  به همین جهت ضخامت بافت خوبی دارند . قیمت روفرشی های ابریشمی بالا است .

 

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی کشدار و ابریشم مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

 

عابدین زاده

09140908784

09137325660

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 19 =

خانه درباره ماتماس با ما