خرید عدل روفرشی زرکدار

خرید عدل روفرشی زرکدار

فروش و خرید عدل روفرشی زرکدار در شرکت تولیدی مهام بافت یزد به صورت عمده ای و توزیع در سراسر کشور می باشد. اگر قصد خرید انواع روفرشی های زرکدار در قیمت های مختلف را دارید. با ما تماس بگیرید. تا به اطلاعات جامع تری در خصوص فروش و خرید روفرشی ها و قیمت های آن دسترسی داشته باشید.

خرید عدل روفرشی زرکدار

فروش عدلی روفرشی زرک دار 

 

در هر عدل ۱۲ متری حدود ۱۵ تخته روفرشی قرار می گیرد. و روفرشی ها به صورت عدلی بسته بندی می شوند. و برای اینکه روفرشی ها به خوبی در عدل جا بگیرند. باید آن ها را با دستگاه هایی فشرده کنیم . و در عدل مربوطه قرار دهیم. تا جابه جایی آن ها آسان تر باشد.

 

خرید عدل روفرشی زرکدار

 

اگر قرار باشد روفرشی های 3-6-9-12 متری را بسته بندی کنیم. حدود 30 تخته روفرشی در یک عدل قرار می گیرد. و البته باید ترکیبی از همه این سایز ها در عدل گذاشته شود . عدل ها را با استفاده از نخ می دوزیم. تا در حین جابه جایی از هم باز نشوند. و روفرشی تا مقصد سالم برسد

روفرشی های زرکدار به صورت عدلی به بازار عرضه می شوند. و خریداران روفرشی هایی که در سایز های مختلف سفارش می دهند. را در عدل هایی قرار می دهیم. و تحویل باربری میدهیم.

 

خرید روفرشی تولیدی

فروش روفرشی تولیدی قیمت مناسب 

 

برخی مشتریان روفرشی ها را در چند تخته سفارش می دهند. و دلیل آن این است . که با کیفیت روفرشی های مجموعه ما آشنا نیستند . و برای دفعه اول است که قصد خرید روفرشی های ما را دارند. به همین جهت روفرشی های مهام بافت را در حجم کم برای آن ها ارسال می کنیم. تا از کیفیت و رنگ بندی روفرشی ها خیالشان راحت شود.

 

انواع روفرشی های زرکدار یزد

طرح های روفرشی زرکدار یزد 

 

روفرشی های زرک دار در مدل و رنگ های مختلفی تولید می شوند . وخریداران قادرند به راحتی طرح و رنگی که متناسب دکوراسیون منزلشان می باشد. را انتخاب کنند. به روفرشی های زرک دار روفرشی های مخمل ۶ رنگ نیز گفته می شود. و در سایز های ۱.۵ -۳ -۶ – ۹ و ۱۲ متری تولید می شوند. به همین جهت خریداران این محصولات را در سایز های مختلف سفارش می دهند.

 

خرید عدل روفرشی زرکدار

روفرشی های زرکدار با استفاده از نخ زرک و مخمل بافته شده اند. و وزن و کیفیت آن ها فرق می کند . اگر سیاست کارخانه به این نحو باشد که روفرشی های سبک وزن بافته شوند. پس نخ کمتری برای تولید آن ها بکار می رود . تا قیمت روفرشی ها نیز کمتر شود. در صورتی که سیاست شرکت برای تولید روفرشی های درجه1 زرکدار باشد. از بهترین نخ در فرایند تولید روفرشی ها استفاده می شود. تا روفرشی ها با تراکم عالی و وزن بیش تری به بازار عرضه شوند . و البته قیمت آن ها نیز افزایش می یابد . و این عامل به ماندگاری بیش تر روفرشی ها کمک بیش تری می کند.

 

روفرشی های زرک دار در دو نوع نقره کوب و طلا کوب به بازار عرضه می شوند . و نخ های زرک به روفرشی ها جذابیت بیش تری می دهند. و روفرشی ها براق تر به نظر می رسند. این طرح از روفرشی ها بافت مقاوم و محکمی دارند. و ماندگاری آن ها بیش تر است . و به راحتی شستشو می شوند.

 

قیمت روفرشی زرکدار عمده

 

روفرشی ها به صورت تخته ای به فروش می رسند . به عنوان مثال روفرشی های ۱۲ متری یه قیمتی دارند. و سپس روفرشی های ۹ و ۶ و ۳ متری نیز به نسبت آن قیمت گذاری و تناسب بسته می شوند. روفرشی های مجموعه ما به صورت عمده ای به فروش می رسند. و خریداران ما معمولا فروشگاه ها و بنک داران شهر های مختلف می باشند.

 

با توجه به اینکه روفرشی های زرکدار در کارخانه لیان بافت یزد تولید می شود. و ما همیشه سعی کردیم روفرشی ها را با قیمت پایین و مقرون به صرفه به فروش برسانیم. به همین جهت تعداد مشتریان مجموعه روز به روز در حال بیش تر شدن می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در مورد روفرشی های زرک طرح جدید و هم چنین گرفتن لیست قیمت آن می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید

 عابدین زاده

09137325660

09140908784

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + سیزده =

خانه درباره ماتماس با ما