مدل ارزانترین روفرشی یزد

مدل ارزانترین روفرشی یزد

جهت فروش و خرید مدل ارزانترین روفرشی یزد می توانید با واحد فروش مهام بافت تماس بگیرید.  مشاوران شما را در جریان مدل و رنگ های شیک روفرشی ها می گذارند. و هم چنین قادرید این محصولات را مشاهده کنید و از لیست قیمت آن ها مطلع شوید .

 

 

مدل ارزانترین روفرشی یزد

خرید روفرشی ارزان یزد

 

روفرشی های یزدی در طرح های شیکی تولید می شوند. و  براساس نوع نخ و میزان مواد اولیه ای که در آن ها به کار می رود . قیمت گذاری می شوند. به همین جهت هر چقدر تراکم و وزن بافت آن ها  بیش تر باشد. قیمت روفرشی ها نیز افزایش می یابد . و هر چقدر هم کارخانه از میزان نخ کمتری در فرایند تولید روفرشی ها استفاده کند. قیمت روفرشی ها کمتر می شود . و هم چنین تراکم و وزن روفرشی ها کمتر می شود.

 

مدل ارزانترین روفرشی یزد

 

طرح های روفرشی به خریداران حق انتخاب بیش تری برای خرید روفرشی ها می دهد. و خریداران با توجه به دکوراسیون و سلیقه خود مدل و رنگ روفرشی ها را خریداری نمایند.

 

روفرشی های مخمل ساده ارزانترین مدل های روفرشی بازار داخلی می باشند. و این مدل از روفرشی ها طرحی ساده دارند. و در انواع سنگین و سبک به بازار عرضه می شوند. به عنوان مثال روفرشی های ۴ کیلویی مخمل بیش تر برای صادرات به کشور عراق و پاکستان و افغانستان مورد استفاده قرار می گیرند. و روفرشی های ۵ کیلو به بالا هم بازار خوبی در داخل کشور به خود اختصاص داده اند.

 

خرید ارزانترین روفرشی بازار

ارزان ترین روفرشی بازار یزد

 

روفرشی های ارزان قیمت مخمل فروش بالایی دارند . و با توجه به نظرمشتریان در محل های مختلفی به کار می روند . این مدل از روفرشی علاوه بر منزل در فضا های آزاد مانند پارک نیز قابل استفاده می باشند. و خانوار ها در هنگام تعطیلات و تفریحات خود ، آن ها را بر روی زمین می اندازند. و به این نحو از این محصولات استفاده می کنند.

 

روفرشی های ارزان قیمت در رنگ های طوسی و سرمه ای ، کرم ، زرشکی ، کاکائویی ، آبی فیروزه ای و قهوه ای تولید می شوند. و خریداران با توجه به  تقاضا هایی که از جانب مشتریان  دارند. از رنگ بندی روفرشی ها استفاده می کنند. به عنوان مثال یکی از مشتریان از شهر زیبای آبادان با ما تماس گرفت.

 

مدل ارزانترین روفرشی یزد

 

و انواع روفرشی های مخمل ارزان را در رنگ های سرمه ای  و زرشکی سفارش داد. خانوار ها در شهر آبادان بیش تر از این رنگ ها استفاده می کنند . و از روفرشی های ارزان قیمت مخمل بیش تر خرید می کنند.

 

فروش روفرشی ارزان سرمه ای

خرید انواع روفرشی سرمه ای ارزان 

 

روفرشی های سرمه ای رنگ در حال حاضر در حجم زیاد خرید و فروش می شوند. و اکثر خریداران این رنگ از روفرشی ها در تعداد بالاتری نسبت به سایرین خریداری می کنند. دلیل اینکه روفرشی های سرمه ای پرفروش می باشند. دکوراسیون خانوار ها به رنگ روشن می باشد. به همین جهت رنگ سرمه ای روفرشی ها با این دکوراسیون ها بهتر ست و هماهنگ می شوند. و هم چنین دیر تر کثیف می شوند.

 

مدل ارزانترین روفرشی یزد

 

جهت ارتباط با واحد فروش مهام و اطلاع از میزان موجودی شرکت و هم چنین گرفتن لیست قیمت می توانید با ما در تماس باشید.

 

 عابدین زاده

09140908784

09137325660

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هفت =

خانه درباره ماتماس با ما