قیمت پخش روفرشی سنتی یزد

قیمت پخش روفرشی سنتی یزد

قیمت پخش روفرشی سنتی یزد توسط شرکت تولیدی مهام بافت اعلام می شود. و مجموعه ما یک لیستی را آماده کرده است. و در اختیار خریدارانی که قصد خرید روفرشی ها به صورت عمده دارند. قرار می دهد. برای اطلاع از لیست قیمت روفرشی ها با ما در ارتباط باشید.

 

قیمت پخش روفرشی سنتی یزد

قیمت روفرشی عمده سنتی یزد

 

روفرشی های سنتی در انواع روفرشی های زرکدار ، روفرشی های مخمل ساده و روفرشی های دوشانل ابریشم تولید می شوند . و این مدل از روفرشی ها بسیار پر کاربرد می باشند. و قیمت هر کدام از آن ها فرق می کند.

 

زمانی که کارخانه ها انواع روفرشی ها را تولید کردند. یا به طور مستقیم به فروش می رسانند یا اینکه شرکت های بازرگانی یا تجار روفرشی ها را در حجم زیاد از کارخانه خریداری می کنند. و در سراسر بازار داخلی یا خارجی پخش می کنند.

 

روفرشی های مخمل ساده در بازار های صادراتی جایگاه خوبی دارند. و در حال حاضر کشور های پاکستان و ارمنستان و عراق و افغانستان و ترکمنستان مشتری درجه ۱ این محصول می باشند. و بیش تر روفرشی های سبک ۶ یاردی را خریداری می کنند .

 

قیمت پخش روفرشی سنتی یزد

 

روفرشی مخمل ساده دارای طرح های یکنواختی می باشد. و در ۵ الی ۶ رنگ شیک به بازار عرضه می شوند. و این امکان را به خریداران می دهند تا روفرشی های مورد نظر را به راحتی خرید و استفاده کنند.

 

عمده فروش انواع روفرشی

پخش انواع روفرشی سنتی

 

قیمت عمده روفرشی های سنتی در بازار مشخص می باشد. و هر خریداری از قیمت حدودی روفرشی ها مطلع می باشد. به همین جهت اگر این روفرشی ها را با قیمت گران تری به آن ها اعلام کنید. از شما خرید نمی کنند. و روفرشی ها را از تامین کنندگانی خرید می کنند که روفرشی ها را با قیمت ارزان تری به آن ها می دهند.

 

خریداران از شهر های مختلف ایران از ما انواع روفرشی ها را خریداری می کنند . و روفرشی های زرکدار و روفرشی های ابریشمی در حجم زیاد تری توسط مشتریان ما خریداری می شود . از آن جایی که مشتریان ، روفرشی ها را به صورت عمده از ما خریداری می کنند. به همین جهت این محصولات را به قیمت پخش عمده برای آن ها محاسبه می کنیم.

 

قیمت پخش روفرشی سنتی یزد

 

روفرشی های سنتی با توجه به طرح و کیفیت هایی که دارند. در شهر های مختلف ایران متقاضی زیادی دارند.  روفرشی های ابریشمی و زرکدار با توجه به کیفیت بافت خوبی که دارند .  در شهر های شمالی و شرقی و شهر های مرکزی فروش خیلی خوبی دارند. و روفرشی های طرح مخمل با توجه به اینکه طرح آن ها ساده است. و کیفیت ضعیف تری دارند. به همین جهت بیش تر در جنوب شرقی و شمال شرقی و غرب کشور فروش بیش تری را به خود اختصاص می دهند.

 

پخش روفرشی به قیمت عمده

قیمت عمده انواع روفرشی کارخانه

 

مشتریان روفرشی ها را به صورت عمده ای از ما خریداری می کنند. و با توجه به انبار هایی که روفرشی ها را در آن جا قرار می دهیم. زمانی که مشتریان این محصولات را سفارش می دهند . با توجه به موجودی که در انبار های خود داریم. انواع روفرشی ها را در کوتاه ترین مدت برای مشتریان خود ارسال می کنیم .

 

جهت اطلاع از قیمت روفرشی های یزدی در بازار و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

 

عابدین زاده

09137325660

09140908784

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

خانه درباره ماتماس با ما