خرید انواع روفرشی سرمه ای

خرید انواع روفرشی سرمه ای

فروش و خرید انواع روفرشی سرمه ای در بازار زیاد شده است. در ادامه می خواهیم در مورد ویژگی های این مدل روفرشی ها و قیمت هایی که در بازار خرید و فروش می شوند. برای شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

خرید انواع روفرشی سرمه ای

فروش روفرشی سرمه ای

 

روفرشی های سرمه ای برای مصرف کننده ها مزایای زیادی به همراه دارند . و امروزه محصولات دیگر مانند فرش و موکت نیز در رنگ های طوسی و سرمه ای پرفروش می باشند. و باید گفت رنگ طوسی و سرمه ای در حال حاضر رنگ سال است.

 

روفرشی های سرمه ای در انواع روفرشی های زرک دار و روفرشی های ابریشمی و هم چنین روفرشی های زرکدار تولید می شوند. و هر کدام از آن ها با توجه به ظاهر و طرح هایی که دارند. در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. و جلوه بهتری را به دکوراسیون آن جا می بخشند.

 

خرید انواع روفرشی سرمه ای

 

قیمت روفرشی های سرمه ای با روفرشی های دیگر هیچ تفاوتی ندارد . و روفرشی های زرکدار سرمه ای و کرم و زرشکی همگی در یک رنج قیمتی به فروش می رسند . و در صورتی که میزان نخ و تراکم بافت آن ها را کم یا زیاد کنیم. قیمت آن ها تغییر می کند.

 

خرید عمده روفرشی سرمه ای

فروش عمده روفرشی سرمه ای

 

فروش عمده انواع روفرشی های رنگ سرمه ای در مجموعه ما بیش تر از سایر روفرشی ها می باشند . و با توجه به اینکه خریداران زیادی از سراسر کشور با ما تماس میگیرند. و مدل و رنگ های شیکی از روفرشی ها را از ما خریداری می کنند.

 

به همین جهت طبق سفارش هایی که مشتریان ثبت می کنند. متوجه شدیم که روفرشی های سرمه ای در طرح های متنوع فروش بیش تری را به خود اختصاص داده اند. و با دکوراسیون و وسایل افراد هم خوانی بیش تری دارند.

 

مزیت روفرشی های سرمه ای

ویژگی روفرشی رنگ سرمه ای

 

روفرشی های سرمه ای مزیت های زیادی را برای خانوار ها به همراه دارند. به عنوان مثال این مدل از روفرشی ها لکه های کثیفی را در خود نشان نمی دهند. و رنگ بافت آن ها به نحوی است که لکه ها را بر روی سطح خود نمایان نمی کنند. و به راحتی از طریق پاک کننده ها تپاک می شوند.

 

خرید انواع روفرشی سرمه ای

 

از دیگر مزیت های روفرشی های سرمه ای می توان به تضاد و جذابیت آن ها اشاره کرد.  دکوراسیون اکثر منازل به رنگ روشن و کرم است . و با وجود روفرشی های تیره سرمه ای و طوسی در منزل ، تضاد خوبی بین این دو رنگ ایجاد می شود . به همین جهت جلوه منزل به کلی تغییر می کند.

 

قیمت عمده روفرشی سرمه ای

قیمت خرید روفرشی سرمه ای

 

 روفرشی های رنگ سرمه ای با توجه به نوع نخ و میزان مواد اولیه ای که در آن ها به کار می رود . قیمت گذاری می شوند و روفرشی هایی که وزن بیش تری دارند. و تراکم بافت آن ها بیش تر است . با قیمت های بالاتری در بازار به فروش می رسند. و در مقایسه با روفرشی های سبک و ارزان قیمت ، دارای طول عمر و ماندگاری بهتری هستند.

 

روفرشی های سرمه ای در مدل های متنوع در قیمت های ارزان و گرانی به فروش می رسند. روفرشی های ابریشمی از روفرشی های زرک دار گران تر هستند. و روفرشی های زرکدار نیز از روفرشی های مخمل ساده گران تر می باشند. و دلیل اصلی آن هم نوع نخ و میزان استفاده از آن ها در فرایند تولید روفرشی ها می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص کیفیت و قیمت روفرشی های جدید و هم چنین آشنائیت با مجموعه بافندگی مهام یزد می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

 

عابدین زاده

09137325660

09140908784

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پانزده =

خانه درباره ماتماس با ما