قیمت خرید روفرشی مهام یزد

قیمت خرید روفرشی مهام یزد

قیمت خرید روفرشی مهام یزد به قدرت خرید مشتری ها بستگی دارد. و از آن جایی که روفرشی ها در انواع مختلف و در قیمت های متنوعی در شرکت عرضه می شوند. به همین جهت نماینده حق انتخاب بهتری در خرید روفرشی ها دارد .

 

قیمت خرید روفرشی های یزد

قیمت فروش روفرشی مهام بافت

 

روفرشی ها حدود 50 سال پیش در استان یزد به روش سنتی بافته می شدند . و کم کم با واردات دستگاه های پیشرفته بافندگی از خارج از کشور توانستند روفرشی ها را در سایز های ۱.۵ و ۳ و ۶ و ۹ و ۱۲ متری تولید کنند. و حتی امروزه روفرشی های سایز کوچک نیز در مجموعه مهام یزد در تنوع طرح و رنگ های مختلف تولید می شوند.

 

قیمت خرید روفرشی مهام یزد

 

مجموعه مهام بافت روفرشی ها را به صورت عمده ای در سراسر کشور به فروش می رساند. و اکثر خریداران ما مغازه دار و فروشگاه های معتبری در سراسر کشور دارند . نماینده ها با توجه به اینکه باید فروشگاه خود را با محصولات متنوع شارژ کنند. به همین جهت روفرشی های سبک و سنگین مورد نیاز فروشگاه خود را از بافندگی ما واقع در شاهدیه استان یزد خریداری می کنند.

 

شرکت تولیدی مهام با توجه به اینکه انواع روفرشی ها را در طرح های اختصاصی تولید می کند . و فروش مجموعه به صورت عمده و اعطای نمایندگی می باشد . به همین جهت مشتری ها انواع روفرشی های مورد نیاز فروشگاه خود را به صورت عمده سفارش می دهند . در صورتی که روفرشی هایی که خریداران سفارش می دهند را موجود نداشته باشیم . در مدت زمان معینی برای آن ها می بافیم.

 

انواع روفرشی عمده کارخانه

فروش عمده روفرشی های یزد

 

مشتریانی که روفرشی ها را به مقدار زیاد تری از ما خریداری می کنند .جوایزی را برای آن ها در نظر می گیریم. تا تمایل خرید آن ها بیش تر شود . نماینده های ما در سراسر کشور روفرشی ها را به صورت عدلی از ما خریداری می کنند. و در صورتی که چند تخته از روفرشی ها را کم آوردند. ما سفارش آن ها را توسط اتوبوس یا باربری خرده بار برای آن ها ارسال می کنیم. تا هیچ مشکلی در تامین به موقع روفرشی های مورد نیاز آن ها پیش نیاید.

 

قیمت خرید روفرشی مهام یزد

 

شرکت مهام بافت روفرشی ها را به صورت عمده ای به فروشگاه ها و عمده فروشان می دهد. فروش شرکت به صورت خرده نیست . مشتریان ما رنگ و طرح روفرشی ها را در سایز های متنوع سفارش می دهند. و ما طبق سفارش آن ها ، عدل های روفرشی ها را حاضر می کنیم . و با باربری برای آن ها می فرستیم.

 

روفرشی تولیدی مهام بافت

انواع روفرشی های عمده یزد

 

روفرشی های مهام شامل روفرشی های مخمل ساده که امروزه در رنگ بندی تولید می شوند. و تراکم و کیفیت بافت آن ها متفاوت می باشد. به همین جهت در قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شوند. و این نوع از روفرشی ها مشتریان خاص خود را در سراسر کشور دارند.

 

روفرشی های طرح ابریشمی یزد جزو بهترین نوع روفرشی ها می باشند. و مدل های متنوع آن ها از طریق دستگاه های مدرن ۸ جاکارد بافته می شوند. به همین جهت نقش و مدل آن ها نرم و ریز بافته شده است. و این مدل روفرشی ها کیفیت درجه یکی دارند. و در ۵ الی ۶ رنگ مختلف تولید می شوند.

 

روفرشی های زرکدار نیز نوع بهتری از روفرشی ها می باشند. که علاوه بر نخ مخملی که در آن ها بافته شده است. کارخانه ها برای اینکه زرق و برق بهتری را به روفرشی ها بدهند. از نخ های زرک در بافت روفرشی ها استفاده می کنند. و به همین جهت هم کیفیت آن ها ارتقاء پیدا می کند. و هم ظاهر آن ها جذاب تر می شود.

 

روفرشی های ابریشمی و روفرشی های زرکدار و روفرشی های مخمل با کیفیت و درجه۱ در سایز های استاندارد و در طرح های شیک در شرکت مهام بافت یزد تولید می شوند .

 

برای اطلاع از قیمت عمده طرح های جدید روفرشی زرکدار و بدون زرک ابریشمی  و هم چنین سیاست فروش شرکت می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

 

 عابدین زاده

09140908784

09137325660

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 5 =

خانه درباره ماتماس با ما