پخش روفرشی ابریشم درجه۱

پخش روفرشی ابریشم درجه۱

فروش و پخش روفرشی ابریشم درجه۱ در بازار داخلی رونق خیلی خوبی گرفته است. و در حال حاضر مشتریان زیادی در جای جای ایران با مجموعه مهام بافت یزد تماس می گیرند. و انواع روفرشی های ابریشمی را با کیفیت و قیمت مناسبی از شرکت خریداری می نمایند.

پخش روفرشی ابریشم درجه۱

عمده فروش روفرشی ابریشم

 

روفرشی های ابریشمی جزو ریز نقش ترین روفرشی های بازار داخلی می باشند. و انواع مواد اولیه و نخی که برای بافت این نوع روفرشی ها مورد استفاده قرار می گیرند . از بهترین نوع بازار می باشند . و کیفیت و ثبات رنگ خیلی خوبی را به بافت روفرشی ها می دهند.

اگر بافت و جلوه روفرشی ها برای شما اهمیت دارد. روفرشی های ابریشمی گزینه مناسبی برای شما می باشند. این نوع از محصولات هم ماندگاری خیلی خوبی دارند. و هم اینکه قابل استفاده در هر مکانی هستند.

 

پخش روفرشی ابریشم درجه۱

 

روفرشی های طرح ابریشمی در انواع متنوعی به بازار عرضه می شوند. و هر کدام از آنها دارای کیفیت بافت متفاوتی می باشند. به عنوان مثال یکی از مدل های روفرشی ابریشمی بسیار سبک وزن است. و نخ ابریشم با تراکم کم بافته شده است. معمولا قیمت این نوع روفرشی ها با روفرشی های زرکدار فرقی نمی کند.

 

فروش عمده روفرشی ابریشم یزد

خرید روفرشی ابریشم عمده

 

  مجموعه بافندگی مهام انواع روفرشی ها را به صورت عمده در سراسر کشور توزیع می کند. و از آن جایی که تنوع طرح و کیفیت روفرشی ها در شرکت مهام زیاد می باشد. به همین جهت ما انواع روفرشی های ابریشمی را در رنگ های طوسی و کرم و سرمه ای و زرشکی و آبی با قیمت مناسب بدست خریداران گرامی می رسانیم.

 

توزیع عمده انواع روفرشی ابریشمی در سراسر کشور توسط مجموعه ما انجام می گیرد . و مشتریان ما روفرشی ها را عمده ای سفارش می دهند . و به جهت اینکه روفرشی های مد نظر مشتریان سریع تر بارگیری شود. از انبار کارخانه خود روفرشی ها را بسته بندی می کنیم. و  از طریق باربری برای انها ارسال میکنیم.

 

در مجموعه ما عمده فروشی روفرشی ابریشم به این صورت می باشد. که شهر هایی که نماینده داریم و محصولات ما را به خوبی و در حجم بالا به فروش می رسانند . روفرشی ها را فقط به نماینده انحصاری خود بدهیم. و به غیر از او در ان شهر به خریدار دیگری روفرشی ندهیم. تا از نماینده فروش خود حمایت بیش تری کنیم.

 

روفرشی های ابریشم در مدل های زیبایی بافته می شوند. و از ان جایی که این مدل روفرشی ها با دستگاه های 8 جاکارد بافته می شوند. به همین جهت هم مدل و نقش بسیار زیبا و منظمی دارند .

 

 

قیمت عمده روفرشی ابریشم دوشانل

 

فروش روفرشی های ابریشمی در بازار داخلی و مخصوصا در بازار های کویت و عراق رونق خیلی زیادی گرفته است. و با توجه به کیفیت و تراکم بافت خیلی خوبی که روفرشی های ابریشمی دارند. امروزه توجه خریداران زیادی را به خود جلب کرده است. قیمت عمده روفرشی های ابریشمی براساس سفارش مشتریان گرامی می باشد.

 

جهت دیدن مدل های روفرشی ابریشمی  و خریدو فروش آن و هم چنین اطلاع از قیمت هایی که در بازار به فروش می رسند. می توانید با ما تماس بگیرید .

 

عابدین زاده

09137325660

09140908784

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

خانه درباره ماتماس با ما