روفرشی کشدار برای منزل

روفرشی کشدار برای منزل

برای خریدکاور فرش شیک برای منزل خود با مجموعه مهام یزد تماس بگیرد. شرکت ما با توجه به اینکه کشدوزی و برش و اندازه گیری روفرشی ها را خودش انجام می دهد. به همین جهت در مدت زمان کمتری روفرشی های مورد نظر شما را آماده می کنیم.

 

روفرشی کشدار برای منزل

ارزان ترین روفرشی کشدار برای منزل

 

کاور فرش از بهترین نوع پارچه شنل و رنگ و هم چنین کش های موجود در بازار تولید شده اند . و در حال حاضر این محصولات جدید طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. کاور های فرش علاوه بر اینکه جذاب و شیک می باشند. مشکلات خانوار ها اعم از هزینه زیاد برای خرید فرش گران قیمت را حل کرده اند. و امروزه افراد با خیال راحت تری از این محصول استفاده می کنند.

 

روفرشی های کشدار چند ویژگی عالی برای خانوار ها به همراه دارند. یکی اینکه فرش ها بر اثر راه رفتن زیاد افراد دچار فرسودگی می شوند. و هم چنین برای شستشوی آن ها افراد باید هر چند مدت یکبار آن ها را به قالی شویی ببرند. و هزینه زیادی بابت آن بپردازند.

 

روفرشی کشدار برای منزل

 

وجود آمدن روفرشی های کشدار ، خانواده ها فرش های خود را کاور می کنند. و دیگر نگران کثیف شدن آن نمی باشند. و از آن جایی که وزن سبکی دارند به راحتی در ماشین لباس شویی شسته می شوند.

 

نور خورشید مستقیم بافت فرش را از بین می برد. در صورتی که اگر روفرشی استفاده کنید . دیگر نباید نگران بافت فرش های خود باشید. چون از تابش نور بر روی فرش جلوگیری می کند. و حتی گرما را در بافت خود جذب می کند.

 

ویژگی روفرشی کشدار منزل

خصوصیات کاور فرش منزل

 

نور خورشید مستقیم بافت فرش را از بین می برد. در صورتی که اگر از کاور فرش استفاده کنید . دیگر نباید نگران بافت فرش های خود باشید. چون گرما را در بافت خود جذب می کند. و از تابش مستقیم نور به بافت فرش جلوگیری می کند.

 

کاور های فرش باید ویژگی خوبی را داشته باشند. تا در دراز مدت کیفیت و رنگ آن ها تغییری نکند . روفرشی های کشدار از پارچه ای که به آن پارچه شنل نانو گفته می شود تولید می شوند . و هم چنین رنگ های روفرشی ها با دستگاه های دیجیتالی بر روی پارچه ها چاپ می شوند. و تماما از خارج از کشور وارد می شوند. و ارزش افزوده آن ها زیاد می باشد. قیمت رنگ های وارداتی زیاد است. ولی چون کیفیت خیلی عالی دارند. کارخانه ها ترجیح می دهند از آن ها استفاده کنند.

 

روفرشی کشدار برای منزل

 

با استفاده از این مواد اولیه و دانش ساخت کارخانه در نهایت روفرشی کشدار ایرانی با بهترین کیفیت و ثبات رنگ تولید می شود . و سپس با استفاده از خیاط های ماهرمون کش دوزی می شوند. زمانی که روفرشی ها بسته بندی شدند . طبق سفارش هایی که از قبل اوکی شده بود برای خریداران ارسال می کنیم.

 

انواع روفرشی کشدار برای منزل

طرح های کاور فرش منزل

 

فرش خریدارانی که قصد خرید کاور فرش را دارند.باید استاندارد باشد. در صورتی که فرش ها غیر استاندارد باشد. باید از فروشنده بخواهید تا روفرشی ها را طبق سایز فرش های شما ریسایز نماید. تا در هنگام نصب روفرشی بر روی فرش به مشکلی برنخورید.

 

این مدل از روفرشی ها از طرح های فرش برگرفته شده اند. و تمام طرح هایی که در فرش ها بافته می شود . کارخانه های تولید روفرشی از آن ها استفاده کرده اند. و به طرح های شرکت خود تنوع بیش تری داده اند. تا خانوار با سلیقه و دکوراسیونی که دارند. انواع روفرشی های کشدار را خریداری نمایند.

 

جهت مشاهده ی رنگ بندی روفرشی های کشدار  و خرید و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید یا به ایمیل زیر پیام بدهید.

 

عابدین زاده

09137325660

09140908784

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

خانه درباره ماتماس با ما