فروش روفرشی کشدار مناسب منزل

فروش روفرشی کشدار مناسب منزل

خرید و فروش روفرشی کشدار مناسب منزل توسط نماینده فروش های ما در سراسر کشور انجام می گیرد. و با توجه به اینکه ما مشتریان زیادی در سراسر کشور داریم . روفرشی ها را در حجم عمده برای آن ها ارسال می کنیم. و آن ها با توجه به تقاضا یی که وجود دارد. روفرشی های کشدار را به دست مصرف کنندگان می رسانند.

خرید روفرشی کشدار مناسب منزل

فروش کاور فرش مناسب منزل

 

کاور های فرش از به روز ترین روفرشی های موجود در بازار می باشند . و جنس پارچه آن ها از شنل مخمل یا شنل نانو می باشد. این نوع پارچه از بهترین نخ های موجود در بازار می باشند . و نسبت به سایر روفرشی ها گران تر هستند . رنگ هایی که بر روی پارچه روفرشی ها چاپ می شوند . ثبات و ماندگاری خیلی خوبی در دراز مدت دارند و ظاهر زیبایی را به منزل می بخشند.

 

فروش روفرشی کشدار مناسب منزل

 

کاور ها از سایش فرش ها و آفتاب سوختگی فرش ها جلوگیری می کنند. و از آن جایی که تراکم پارچه روفرشی ها عالی می باشد. به همین جهت زمانی که بر روی فرش ها استفاده می شوند. به خوبی جذب فرش می شوند. و حرکت نمی کنند.

 

فرش ها بعد از مدتی بافت آن ها آسیب می بیند. و حتی زمانی که بافت آن ها کثیف می شود. افراد باید آن ها را تا قالی شویی حمل کنند . و هزینه های زیادی را بابت شستشوی فرش ها بپردازند . به جای آن افراد قادرند با خرید روفرشی های کشدار در هزینه های خود صرفه جویی کنند. و حتی با کثیف شدن روفرشی ها با استفاده از ماشین لباس شویی آن ها را بشویند.

 

قیمت خرید روفرشی کشدار منزل

قیمت عمده کاور فرش مناسب منزل

 

نوع نخ و وزن آن در قیمت روفرشی ها تاثیر زیادی دارد. هر چقدر روفرشی ها سنگین وزن تر باشند. و تراکم بافت آن ها بیش تر باشد. قیمت آن ها نیز افزایش می یابد و با کیفیت بالا تری به دست خریداران می رسند.

 

فروش روفرشی کشدار مناسب منزل

 

زمانی که فرش های خود را با استفاده از روفرشی ها کاور می کنید. خیالتان بابت جابجایی آن ها راحت تر می شود. و روفرشی ها به عنوان یک محافظ فرش عمل می کنند. و از فرش های شما محافظت می کنند.

 

جهت مشاهده ی روفرشی های کشدار در رنگ بندی و طرح های شیک و خرید و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید . یا به ایمیل زیر پیام بدهید .

 

عابدین زاده

09137325660

09140908784

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هفت =

خانه درباره ماتماس با ما