لیست قیمت انواع روفرشی یزد

لیست قیمت انواع روفرشی یزد

برای گرفتن لیست قیمت انواع روفرشی یزد و اطلاع از نحوه ی خرید و فروش و تجارت روفرشی ، بافندگی مهام یزد شما را در زمینه ی خرید و فروش روفرشی تامین می نماید . برای آشنا شدن با شرکت تولیدی مهام با ما در ارتباط باشید.

 

لیست قیمت انواع روفرشی یزد

قیمت روفرشی یزد

 

هر یک از روفرشی های مهام براساس نوع نخ و میزان مواد اولیه ی که در فرایند تولید آن ها به کار می روند . قیمت گذاری می شوند. برای مثال روفرشی های ابریشم در حال حاضر گران ترین روفرشی های یزد هستند. و به علت کیفیت بافت درجه1 و نوع نخی می باشد که در فرایند تولید آن ها مورد استفاده قرار می گیرند. نخ ابریشم کیفیت بافت خیلی خوبی دارد. و نسبت به بقیه روفرشی ها لطیف تر و گران قیمت تر است.

 

لیست قیمت انواع روفرشی یزد

 

روفرشی های زرک دار نیز تنوع خوبی در طرح و رنگ دارند. ظاهر بسیار درخشان و بافت خیلی خوبی را دارا می باشند.و برای تولید آنها از نخ مخمل و نخ زرک استفاده می شود. نخ های زرک دار به دو نوع طلایی و نقره ای تقسیم میشوند. و هر دو نوع نخ ، جذابیت و براقیت زیادی را به روفرشی ها می بخشند.

 

روفرشی های زرکدار براساس میزان نخی که در آن ها به کار می رود. قیمت گذاری می شوند . و شرکت های تولیدی ، روفرشی زرکدار را در وزن 5 و 5.5 و 6 کیلویی تولید می کنند. به همین جهت روفرشی های زرکدار دارای قیمت های مشخصی می باشند . و به نسبت روفرشی های ابریشمی ارزان تر هستند.

 

انواع روفرشی های ارزان قیمت یزد

ارزانترین روفرشی موجود در بازار

 

روفرشی های مخمل نوع دیگری از روفرشی های یزدی می باشند . این مدل روفرشی ها نقش ساده ای دارند. قیمت مناسبی دارند. و هر فردی به راحتی قادر است آن ها را خریداری نماید. خرید روفرشی مخمل ارزان قیمت جزو معیار های اصلی هر تاجر خارجی و ایرانی است.

 

لیست قیمت انواع روفرشی یزد

 

بابت ارزان ترین روفرشی باید به عرضتان برسانیم که یزد بیش از 90 درصد کارخانه های روفرشی را در خود جای داده است. و به واسطه رقابتی که بین کارخانه ها وجود دارد . روفرشی ها در این شهر در انواع ارزان و گران قیمت تولید می شوند.

 

روفرشی ها کاربرد های زیادی در منزل و حتی خارج از منزل دارند. برای تولید این مدل روفرشی ها از نخ های مخمل استفاده می شود . و با دستگاه های دوجاکارد بافته می شوند. و طرح های آن ها ساده است.

 

کاربرد روفرشی ها

کیفیت در برابر قیمت روفرشی

 

زمانی که خانوار ها به تعطیلات می روند. از روفرشی ها زیاد استفاده می کنند . اگر قرار است خانوار ها از روفرشی ها در مکان های کم رفت و آمد استفاده کنند. روفرشی های مخمل گزینه ی مناسبی است. در صورتی که خانوار ها قصد استفاده از روفرشی ها در مکان هایی که تردد افراد زیاد می باشد. و بیش تر به آن جا توجه می کنند را دارند. باید از روفرشی های شیک تری استفاده کنند. تا جذابیت دکوراسیون منزلشان متحول شود.

 

کیفیت متوسط روفرشی ها نشان دهنده ی قیمت ارزان تر روفرشی ها می باشد. زمانی که قصد خرید روفرشی ها را دارید . و متوجه شدید که قیمت آن زیاد است . دلیل آن تنها بافت مرغوب و با کیفیت روفرشی ها می باشد. که سبب شده قیمت آن از سایر روفرشی ها بیش تر شود.

 

فروش انواع روفرشی به صورت عمده

فروش عمده انواع روفرشی

 

انواع روفرشی ها در شرکت مهام بافت به صورت عمده ای در سراسر کشور توزیع می گردند. و محصولات ما توسط نماینده ها معتبری که در سراسر کشور داریم. توزیع می شوند.

 

سیاست فروش ما به گونه ای است که به نماینده های خود بهترین کالا ها و بهترین خدمات را میدهیم . به همین جهت مشتریان ما به صورت ثابت با ما همکاری می کنند. و حتی افرادی که مدت زمان زیادی از ما انواع روفرشی را خریداری می کردند. شرایط بهتری را برای آن ها در نظر می گیریم.

 

عابدین زاده

09137325660

09140908784

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شانزده =

خانه درباره ماتماس با ما