صادرات روفرشی به عراق

صادرات روفرشی به عراق

برای صادرات روفرشی به عراق باید در  رابطه با قیمت گذاری و تولید و تحویل روفرشی اطلاعات کاملی داشته باشید. و بعد از آن با مشتریان عراقی خود صحبت کنید. تا با دادن اطلاعات دقیق تر به خریدار عراقی قادر باشید. سفارش را از او بگیرید و به فروش روفرشی در عراق برسید.

 

صادرات روفرشی یزد

صادرات روفرشی به عراق

 

کشور عراق از کشور های عالی برای تولید کنندگان و تاجران ایرانی می باشد. تا با ورود به این کشور و تماس با تاجران مختلف عراقی ، روفرشی ها را در تعداد بالا به فروش برسانند. وقتی خریدار عراقی سفارش می دهد. انواع روفرشی ها را در تعداد بسیار زیاد و به اندازه یک ترانزیت خریداری می کند. بعد از اینکه خیالش از بابت کیفیت و قیمت روفرشی ها راحت شد. سپس به مشتری ثابت شرکت تبدیل می شود.

 

بازار کشور عراق یک بازار مصرفی بزرگ برای کشور ایران به حساب می آید . با صادرات انواع روفرشی ها ، ارز آوری خوبی را برای کشور به همراه داشته است. و تاجران عراقی مشتریان درجه 1 انواع روفرشی ها می باشند. و از آن جایی که قیمت مواد اولیه و نیروی کار در ایران ارزان است. به همین جهت روفرشی ها با کمترین قیمت و در کوتاه ترین مدت به دست مشتریان عراقی می رسند. و برای تجار عراقی سود و منفعت زیادی را به همراه دارد.

 

صادرات روفرشی به عراق

 

بیش از 75 درصد روفرشی هایی که به عراق صادر می شوند. به رنگ قهوه ای تیره و طوسی تیره و قهوه ای می باشند. البته در هر شهر عراق سلیقه خریداران متفاوت می باشد. و روفرشی های مخمل و زرکدار و ابریشم را در سایز های 6 و 3 و 12 متری خریداری می کنند. و روفرشی های مخمل را در سایز های 15 و 18 متری نیز خریداری می کنند.

 

فروش روفرشی مهام در عراق

روفرشی پرفروش در عراق

 

 

روفرشی های مخمل 3رنگ و 2رنگ که طرحی ساده دارند. فروش بالایی را در کشور عراق به خود اختصاص می دهند. و دلیل آن تنها قیمت رقابتی آن ها در بازار عراق می باشد. و بعد از آن روفرشی های زرکدار و روفرشی های ابریشم توجه تاجران عراقی را به خود جلب می کند.

بسته بندی روفرشی ها در سه مدل مختلف می باشد که به انتخاب تاجر عراقی است. که کدام از بسته بندی ها رابگیرد. در صورتیکه روفرشی ها در کاور های پارچه ای که زیپ دارند بسته بندی شوند. قیمت روفرشی ها حدود 10 الی 13 هزار تومان بیش تر می شود.

 

کاور فریزری برای روفرشی مخمل

 

در صورتی که از نایلون های دسته دار برای بسته بندی استفاده شود. قیمت روفرشی ها پایین تر می آید. و نوع دیگر بسته بندی ها به صورت کیسه های فریزری نازک می باشد. که بسیار ارزان قیمت هستند. و بستگی به خریدار دارد که از کدام بسته بندی برای روفرشی های خود استفاده کند.

صادرات روفرشی به عراق

 

روفرشی هایی که شرکت مهام بافت به کشور های خارجی صادر می کند. تماما با کاور های پارچه ای درجه1 بسته بندی می شوند. مگر اینکه مشتری درخواست نماید که کاور دیگری را برای روفرشی ها استفاده کنیم.

 

چند وقت قبل یکی از تاجران عراقی با مدیر شرکت آقای میلاد عابدین زاده تماس گرفت . و روفرشی های مخمل 3رنگ را در تعداد بالا می خواست . و علاوه بر آن برای نمونه 100 تخته روفرشی زرک دار و 50 تخته روفرشی ابریشم را با هماهنگی خودش در بار او قرار دادیم. تا از کیفیت و قیمت این مدل روفرشی ها نیز مطلع شود.

 

قیمت روفرشی در عراق

قیمت عمده انواع روفرشی در عراق

 

 

با توجه به تورم هایی که در ایران وجود دارد. روفرشی های ایرانی ماهیانه با تغییر قیمت هایی روبه رو می شوند. و روفرشی ها در بازار عراق به صورت دلاری خرید و فروش می شوند . و زمانی که تاجر عراقی به ازای هر تخته روفرشی 6 متری مخمل 7 دلار می پردازد. شما باید روفرشی های خود را به نحوی قیمت گذاری کنید. که قیمت درب کارخانه و  درب مرز کاملا مشخص باشد. و مطابق میل خریدار عراقی نیز باشد. تا معامله شکل بگیرد.

 

در کشور عراق روفرشی ها براساس دلار خرید و فروش می شوند . به همین جهت اگر قیمت هایی که به مشتری خود می گویید معقول نباشد. از شما روفرشی را خریداری نمی کند.

 

جهت ارتباط با واحد فروش مهام و اطلاع از میزان موجودی شرکت و هم چنین گرفتن لیست قیمت صادراتی می توانید با ما در تماس باشید.

 

عابدین زاده

09140908784

09137325660

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + پانزده =

خانه درباره ماتماس با ما